auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009
jozekrj napisał/a:
klocki z tyłu starczają na 50tys przednie na 30tys oryginalne a zamieniki remsa tylko na 20tys
Szybkie pytanie - jeździsz wokół bloku czy masz hamulce zapieczone?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009
1. to jest różnica między mordowaniem samochodu w mieście a jeżdżeniem na długich trasach
2. nie o tym temat
jozekrj napisał/a:
pusty samochód wazy 2t + ładunek (nigdy nie więcej niż 3t) a dmc to 3.5t
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
nalezy patrzec na miejsce produkcji hamulcow
niestety te z Polski 7/10 sa z dupy.
przerabialem ATE powerdisci niemieckie i polskie, zajebista roznica.
podobnie ostatnio jest z ferodo i brembo niestety
Jakie zamówiłeś Road&Sport czy Racingi? Napisz później jak się spisują w 106.
Jeżdżę na Road&Sport i jest na pewno lepiej niż na serii ale dupy nie urywa, jednak za tą cenę to chyba warto.
Zastanawia mnie natomiast jedna rzecz, przy intensywnym korzystaniu z hamulca np. na Wyrazowie pedał robi się twardy, ale hamuje słabiej. To może byc objawem zeszklenia klocka?
p.s. dupy nie urywa bo "przewodów w oplocie" nie założyłem jeszcze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach