ogólnie z Hondą jest jakieś nieporozumienie
zanim kupiłem golfa strasznie byłem najarany na nowego typera
byłem w kilku salonach w Wawie i w żadnym nie było typera do jazd testowych
nawet w autowest gdzie stał taki na parkingu nie można było nim się przejechać
jedynie miły pan otworzył go i pozwolił mi w nim usiąść
z tego co się dowiadywałem to najbliższy salon z testowym typerem był gdzieś w Radiomiu albo Kielcach
konkret kuwa, kupujesz fure za ok 100k i nawet nie masz możliwości się przejechać
ok kolega - aspirujący na hotheczowca kierowca grande punto stwierdził, że TR słabo jedzie przy niskich obr. Może ktoś temu leszczowi pokazać poprzednika jak jedzie? Silnik z poprzedniej gen. nie rózni się chyba zbyt wiele?
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
ok kolega - aspirujący na hotheczowca kierowca grande punto stwierdził, że TR słabo jedzie przy niskich obr. Może ktoś temu leszczowi pokazać poprzednika jak jedzie? Silnik z poprzedniej gen. nie rózni się chyba zbyt wiele?
hehe, z niskich obrotów dobrze pojedzie jak sobie kompresor albo turbo zamontuje
widać że kolega nie jeździł nigdy hondą, więc niech sobie odpuści temat typera bo juz widać że nie będzie potrafił nią jeździć
w k20 in typeR 5200 zaczyna sie zabawa kseria z 7gen i 8gen rozni sie osprzetem elektroniczym, ten nowy jest bardziej problematyczny, trzeba zaczac jakiekolwiek modyfikacje od hondaty i to dedykowane do nowej jednostki.
PiTT, w lodzi tak samo nie mozna posmigac typeR jako testowym autem
to samo tłumaczyłem cieciowi, tym bardziej, że mam hondę i wiem jak to tam mniej więcej w tychże japońcach wygląda. Ale przecież to już odchodząca w przeszłość najfajniejsza charakterystyka silnika benzynowego w aucie sportowym - moc z wysokich obrotów.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach