Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie ściągnięcie auta z UK. Ale nie zwykłego tylko coś do upalania.
Mam w związku z tym kilka pytań. Na jedno chyba znam odpowiedź, ale wolę się upewnić, czy rzeczywiście nie ma szans żeby zarejestrować to w Polsce? Czy robi się coś w tym kierunku, aby to zmienić? Czy jest wogóle jakaś szansa?
Mnie nie interesują ćwiartki i połówki, jak coś to 0,7 l. Popytaj, auto ma być zarejestrowane w Polsce, w taki sposób aby można było tym jeździć po drogach i aby nie było przypału podczas spotkania z policją.
A tak wogóle jak policja reaguje na klatkę w samochodzie, czepiają się?
martin.h, przekladka Cie nie minie, kierownice na lewa strone, najwazniejsze zeby auto tam nie bylo oddane juz na zlom bo brak bedzie papierow do rejestracji
alo,
znam 3 auta ktore smigaja z kiera po prawej stronie na polskich blachach, duzo nerwow, mase biurokracji, osobiscie znam tylko jednego wlasciciela. chodzi o homologacje, ze auto wychodzilo tylko z kiera po prawej stronie. te auta to s15, r33 Skyline i r34 GTR.
Chyba jednak poczekam, aż będzie możliwość rejestracji auta z kierą po prawej stronie bo przekładka mnie nie interesuje.
Możesz sprecyzowac czemu nie?
Szkoda nerwów i babrania w gównie, jeśli auto służyłoby do wypadów kilka razy w ciągu roku na tor plus do jeżdżenia po pustych drogach to nie warto. Lepiej wyćwiczyć lewą rękę do zmiany biegów.
strick napisał/a:
martin.h napisał/a:
Ale nie zwykłego tylko coś do upalania.
A co, 106 do upalania sie nie nadaje?
To ma być 106, ale przygotowane do trackday'ów: klatka, 2 kubły, gwintowany zawias itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach