Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 13 Sty, 2006   

Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.
 
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Sty, 2006   

Grzesiek VTS napisał/a:
Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.


Uuuu, no to pech. W takim razie faktycznie bili B6/B8 byłby git, o ile jest. Ewentualnie Spax powinien być do Saxo z regulacją.
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 13 Sty, 2006   

Spax PSX jest wlasnie z regulacja,wiec pozostaje tylko i wylacznie spax czyba ze bez reg. B6
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

juz mam sklep co za komplet bilsteinow b6 na tyl chce 500 zl.dla mnie to moze byc beton :)
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

z tą regulacją różnie bywa..


po pierwsze w saxo tylko przód regulujesz
po drugie podobno są bardziej awaryjne
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

wiem ze w warszawie jest firma ktora zajmuje sie przerabianiem Bilsteinow, ze moge ci dostosowac b6 do wysokosci sprezyny itd. Ja sie zastanawiam czy te moje b8 jakos nie "zalagodzic" :/
 
 

Maciek 
XII wydział ksiąg wieczystych
....


auto: narazie Ikarus
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Skąd: Gocław City

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

Bilstein ma tą przewage, ze można go w polandzie zregenerować/przebudować lub co tam jeszcze w Zerkopolu tam z tymi amorkami robą. Zerko ma tylko tą wade, żę ceny mają dużo więkrze niż np. MTS-Bilstein.
_________________
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

ja wlasnie w MTSie bede kupowal.tez slyszlem ze gdzies w warszawie mozna je regulowac tak wiec jest chyba git.
 
 
 

miłosz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Sty, 2006   

Cytat:
z tą regulacją różnie bywa..


po pierwsze w saxo tylko przód regulujesz


Z tego co ja wiem, to regulujesz w KONI i przód i tył... Podstawowa i jedyna różnica KONI-BILSTEIN jest taka, że przy KONI "wystarczy" wyjąć amor i pokręcić pokrętełkiem aby dostosować twardość (przy tradycyjnej kolumnie McPersona można to robić nawet bez demontażu, co jest niezaprzeczalną zaletą KONI), a przy BILSTEINIE aby cokolwiek zmienić z twardością trzeba rozebrać amor i dołożyć lub zmniejszyć ilość płytek, które odpowiadają za tłumienie. To tyle... Dlatego właściwie główna zaleta KONI (regulacja bez demontażu) przy saxo nie występuje...

A co do zakupu/serwisu... BILSTEIN-zakup-najlepiej i najtaniej to MTS_BILSTEIN, a serwis w Zerkopolu.
KONI-zakup gdziekolwiek gdzie najtaniej, a serwisu brak-masz co prawda gwarancje, ale bilsteina zregenerujesz praktycznie zawsze, a koni nie... (co prawda podobno koni są trwałe...)

Ja mam bilsteina b6 i jestem zadowolony zarówno z prowadzenia, jak i z tego, że ostatnio po 40.000km je zregenerowałem i są jak nówki.

Pozdro!
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Nie 15 Sty, 2006   

Milosz a powiedz mi taka rzecz. Te b8 tlumia kazdy wlos na jezdni, ale moj kregoslup ciezko do znosi. Mowiles o tym Zerkopolu - czy taki amortyzator jak b8, ktory z zaloznia ma byc twardy mozna zlagodzic? Czy warto? Czy moze zmienic na Koni sporta (czego niebardzo chce bo sa drozsze).
:566:
 
 

Karaś
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2006   

[quote="miłosz"]
Cytat:
z tą regulacją różnie bywa..
[...}

A co do zakupu/serwisu... BILSTEIN-zakup-najlepiej i najtaniej to MTS_BILSTEIN, a serwis w Zerkopolu.
KONI-zakup gdziekolwiek gdzie najtaniej, a serwisu brak-masz co prawda gwarancje, ale bilsteina zregenerujesz praktycznie zawsze, a koni nie... (co prawda podobno koni są trwałe...)
[...]


Ja planowałem kupić BILSTEINA B8 do mojego Concerciaka - niestety nie były dostępny do tego modelu.
Skończyło się na tym, że kupiłem KONI w THOMSON'ie z 3 letnią gwarancją. 1,5 roku temu tam było najtaniej w W-wie. Jestem baaardzo zadowolony - pięknie się spisują z moimi czerwonymi H&R'ami.

P.S. Miłosz ma bezsprzecznie racje - BILSTEINA zawsze można zregenerować/naprawić. KONI w razie awarii po gwarancji, można tylko wyrzucić.

[ Dodano: Nie 15 Sty, 2006 ]
The Mc napisał/a:
Milosz a powiedz mi taka rzecz. Te b8 tlumia kazdy wlos na jezdni, ale moj kregoslup ciezko do znosi. Mowiles o tym Zerkopolu - czy taki amortyzator jak b8, ktory z zaloznia ma byc twardy mozna zlagodzic? Czy warto? Czy moze zmienic na Koni sporta (czego niebardzo chce bo sa drozsze).
:566:


Jeśli masz problemy z kręgosłupem, to najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie są KONI Sporty - nowe możan pewnie kupić za około 2000pln.Jak chcesz pobrykać, to otwierasz maskę i kurkami utwardzasz zawias na maxa. Tą samą operację wykonujesz w bagażniku. 5 minut roboty.
Na codzień ustawiasz sobie tryb kanapowca :)

BILSTEINA da się ucywilizować.
 
 

miłosz
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2006   

Cytat:
BILSTEINA da się ucywilizować.


dokładnie... B8 jest rozbieralny tak jak i B6 i da sie go zmiękczyć... Nie wiem jak bardzo, bo z założenia B8 ma mieć krótszy skok od B6. Ale coś na pewno da się zrobić.
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2006   

Karaś napisał/a:
. Tą samą operację wykonujesz w bagażniku. 5 minut roboty.
Na codzień ustawiasz sobie tryb kanapowca :)

Z tym to już bywa różnie. W jednych autach regulacja z tyłu taka jest, ale w wielu innych niestety nie i trzeba rozbierać amor, żeby ustawić. Szkoda, że tak jest.

[ Dodano: Pon 16 Sty, 2006 ]
Grzesiek VTS napisał/a:
Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.

Jeszcze mi się własnie przypomniało. Na jakiej podstawie sądzisz, że do Saxo nie ma z regulacją ?
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 19 Sty, 2006   

a ktos wie jak jest z SPAXAMI ?? regulacje można przeprowadząc na aucie ?
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 25 Kwi, 2008   

ulala, nielada kotlet
ale nie zakładam tematu skoro już taki sam jest

jakie macie zdanie o sachsie i o delphi
bo u mnie przód trzeba zmienić :)

cena za jedne jak i za drugie to 200zł/sztuka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8