Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Ile można zyskać na modyfikacji głowicy?
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

KarQ napisał/a:
A skąd pewność, że w serii auto legitymowało się seryjnymi 94 końmi :?:

Nie wiem jak z tymi motorami w XSi, ale wiem że motory z rejlaków (1.3 i 1.6) rzadko kiedy osiągają nawet seryjną moc po tylu latach eksploatacji.
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

W zasadzie jak każdy stary motor, ale ten też mógł już kiedyś być grzebany.

Nie shamował wcześniej i pozamiatane.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

przyjrzalem sie temu wykresowi i mam pytanie co oznacza predkosc maksymalna, to taka jakas osiagnal dany pojazd na rolkach? Bo tu mnie zastanawia jesli to ma seryna skrzynie od xsi 1.4 to skrzynia na piatce konczy sie przy 210 jakim cudem jest ponad 231, raczej wkradl sie blad pomiaru :/
_________________
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 06 Paź, 2009   

A skąd pewność, że hamownia dobrze skalibrowana, na hamowni mażna bardzooo mcno manipulować wynikiem, wystarczy, ze inaczej się ustawi odcinke, przełożenie i koniki rosą :D Brak wykresu z tej samej hamwni przed modyfikacjami, dyskwalifikuje niesterty ten wynik.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

vitesse,

nigdy nie słyszałem o polerowaniu kanałów plastikowych..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

saxorulez napisał/a:
vitesse,

nigdy nie słyszałem o polerowaniu kanałów plastikowych..


Można wziąźć i zebrać trochę plastiku z kanałów powiększając je, co niektórzy robią. Niestety nie ma tutaj takiego pola manewru jak w kolektorze metalowym.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

zysk moze byc kolo 1mm moze 1.5 ale to juz srednio... jak robilem glowice bylo
u mnie widac ze ktos to kiedys ruszal, choc pewnie nic to nie dalo :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?


ja przy robieniu swojej głowicy wygładziłem tylko te nierówności i niedoróbki generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

Właśnie odebrałem głowicę po obróbce i regeneracji. Jutro ją obfotografuję i pokaże jak to wyszło.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ?
Niemy napisał/a:
generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia


W przypadku instalacji LPG jest to bardzo nieprawidłowe postepowanie...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

chyba że ma się blosa, wtedy strzały w kolektor nie straszne.
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

CHRZANEK, dlaczego tak myslisz skoro mam wtryskiwacz od gazu juz doslownie 2 cm przed polaczeniem kolektora z glowica?
_________________
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ?
Niemy napisał/a:
generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia


W przypadku instalacji LPG jest to bardzo nieprawidłowe postepowanie...


gaz jak cos to tylko w zapalniczce :)
Ostatnio zmieniony przez vitesse Pią 23 Paź, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 21 Paź, 2009   

vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?


Poszukaj aluminiowego z C2 VTS :devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8