Dodam drugi sposob na obrotomierz, to ze nie ma aparatu zaplonowego nic nie zmienia, cewki sa sterowane masa prosto z ECU, wystarczy wpiac sie w jeden z przewodow i po sprawie. Czesc obrotomierzy wymaga podciagniecia tego sygnalu do 12v przez rezystor np 2k.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 29 Paź, 2009
dzik napisał/a:
Staram sie pisac zrozumiale
Dodam drugi sposob na obrotomierz, to ze nie ma aparatu zaplonowego nic nie zmienia, cewki sa sterowane masa prosto z ECU, wystarczy wpiac sie w jeden z przewodow i po sprawie. Czesc obrotomierzy wymaga podciagniecia tego sygnalu do 12v przez rezystor np 2k.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach