Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michał
Śro 28 Paź, 2009
3.0 TFSI (VAG)
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

w rwd nie :rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

eM napisał/a:
w rwd nie :rotfl:

No tak za to w rwd cała moc idzie do dupy :D
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

eM napisał/a:
Artykuł pisał chyba sam Dzik :rotfl:
A wlasnie gdzie jest Dzik?


Tutaj.

A w temacie, bardzo dobrze ze dali kompresor zamiast turbo.
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pią 30 Paź, 2009   

k-mart napisał/a:
zapewne rewelacyjny silnik.
ale ja tam preferuje stare 2.7 biturbo, lub antyczne 2.2 turbo.
turbo-dziura musi byc!


no 2,7 to szalu nie robi:] w przeciwienstwie do 2,2:D:P 450+ na seryjnym silniku o tej pojemnosci to dzisiaj nie czesty przypadek:D:P
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9