Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Odłączenie ABS w Clio Sport
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   Odłączenie ABS w Clio Sport

Jak poradzić sobie z ABS w CLio Sport? Korektor siły hamowania jest elektroniczny, więc jeśli wypnę bezpiecznik to cały system może zwariować i tył będzie chwytał bloki.

Jedną z możliwości to wywalenie caałego ABSu(podobno fajnie to sprzedam :D ) i założenie z tyłu na belce mechanicznego korektora siły hamowania ze zwykłego Clio,itd...
Zastanawiam się czy nie ma może jakiegoś softu czy coś, żeby aż tyle nie grzebać.
A może od razu jakiś sportowy korektor co bym sobie rozdiał siły hamowania mógł regulować...

I przy okazji, ESP na stałe wyłączyć też doradźcie. Bo wciskanie guzika mnie nie kręci...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   

Z esp nie marudz :P

Co do absu to gdzies na forach wyczytalem ze najlepsza opcja jest odpiecie bezpiczenika. Na szczescie w sporcie nie rozpieprza to elektroniki. Odpiecie czujnika abs zabija abs ale samochod hamuje gorzej.

Zacznij od bezpiecznika.

Przerobka ukladu na ominiecie pompy abs i wstawienie regulatora podobno jest zajebiste.
Ja tego nie zrobie bo moj samochod trafia tez czasami w inne rece a wtedy abs/esp/asr sie przydaja. A w zime musze przyznac ze asr to dobra rzecz.

Ogolnie w sporcie jest kilka ciekawych udogodnien ktore sa pomyslane o sporcie, np nie ma brzeczyka nie zapietych pasow itd.
_________________
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   

dzik napisał/a:
np nie ma brzeczyka nie zapietych pasow


Mnie to właśnie najbardziej denerwuje w Clio! Dobrze ze w sporcie tego nie ma!
_________________
...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   

Czyli idę od razu w wstawienie regulatora, itd... Hamulce musze mieć igły, więc jeśli po odpięciu auto gorzej hamuje, to ta opcja nie wchodzi w rachubę. Ogólnie zauroczyłem się w Sporcie, ale żeby to była miłość, to muszę w nim zmienić parę rzeczy,hehe...
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   

dzik napisał/a:
najlepsza opcja jest odpiecie bezpiczenika

dobra opcja, uwielbiam ja szczegolnie przy renaurach w wypozyczalniach samochodow. Wyjmujemy bezpiecznik i jezdzimy bez nabijania km :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 30 Paź, 2006   

Marek23 napisał/a:
Czyli idę od razu w wstawienie regulatora, itd... Hamulce musze mieć igły, więc jeśli po odpięciu auto gorzej hamuje, to ta opcja nie wchodzi w rachubę. Ogólnie zauroczyłem się w Sporcie, ale żeby to była miłość, to muszę w nim zmienić parę rzeczy,hehe...


Jeszcze raz: hamuje gorzej przy odpietym czujniku a nie bezpieczniku. Nie wiem jak przy bezpieczniku. Sprawdz :)
Ja nie sprawdze bo mam odpiety czujnik, ale to akurat nie byl efekt zamierzony.

Seryjne clio rs ma bardzo dobre hamulce, w wielu testach sie nimi zachwycali. Zachwycalo sie tez czterech co mnie w dupe pojechalo.

Jeden mnie rozwalil:
"k*&$% jechalem 20m z tylu, jak ten debil wyskoczyl to hamowalem wczesniej od pana. Pan sie zatrzymal w miejscu, jak to mozliwe?"

P.S. Fragment testu z zagrananicy 0-100-0
"The cars were tested in five groups - Hot Hatches, Performance Bargains, £50,000 Supercars, Ultimate Production Cars and Readers' Cars - and included every type of fast car from the 137 bhp Peugeot 206 GTi to a Nissan Skyline with I,000bhp!"
Dalej czytamy:
"Not only was the Clio 172 confirmed as the top performing car in the hot hatch group, but it proved the safest of all 28 cars on test as it decelerated from 100mph to 0mph in only 3.99 seconds - beating cars including Ferrari 360 Modena, Lamborghini Diablo GT, Caterham Superlight R500 at 450kg, and Porsche 911 Turbo.
The Clio's combination of disc brakes front and rear with an anti-lock system and electronic brake distribution means that maximum braking effort is individually regulated to each wheel. This system, combined with the Clio's light kerbweight of 1,035 Kg, enables it to slow quicker than just about anything else on the road."
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8