na tor to sie idzie w moc max a w rajdach (i raczej rally cross) w ladny przebieg momentu/mocy a moc max nie jest tak istotna. Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 31 Paź, 2006
pcs napisał/a:
Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.
...i tak dokladnie jest. Fakt, torowki sa tylko do wyscigow, do normalnego uzytku nie bardzo podchodza na sekwencji i gwincie sztywnym jak kamien.
Na bank lepiej wycisnac "troche" mocy przy przeprowadzeniu paru modow, wiadomo ze ten silnik troche podziala
Ja wydech muszę kupić na dniach. Seryjny z ostatnią puchą z Remusa już mi prawie spadł po tym wieczornym oesie w Będzinie.
Wałków nie chcę wkłądać... Więc wydech i komputer Renault Sport. Czy przy takim setupie również dół mi się polepszy. Wiadomo, że góra ważna, ale nie zawsze z zakrętu wyjeżdżam mając 5000 obrotów.
ARTX [Usunięty]
Wysłany: Wto 31 Paź, 2006
pcs napisał/a:
chyba ze mowa o clio, ktore jezdzi w wyscigowym pucharze "clio cup"
dokładnie o takim mowa
FreeMan napisał/a:
Maja tylko to co pozostalo na pulkach.
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny...
pcs napisał/a:
na tor to sie idzie w moc max
co Ty za głupoty wypisujesz.. w max moc to sie idzie jak scigasz sie na 1/4 ale nie na torze!
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Wto 31 Paź, 2006
saxorulez napisał/a:
ARTX napisał/a:
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny
w Kielcach się nie znają.. ten kit nie jest dostępny od roku.
A to ze jest w katalogu Renault Sport jeszcze o niczym nie świadczy
Nie ma tez wałka, nie ma hydraulicznego ręcznego
dokladnie jest tak jak saxorulez napisal.
Ja nawet staralem sie sciagnac przez Renault Polska ten kit po znajomosciach. Najpierw napisali ze dostepny, a jak zamowilem to sie okazalo ze brak. Tak wlasnie dziala renault ... jeden wielki cyrk.
Nie ma szans, bo tego kitu nie ma.
Silnikow nie robi sie na mocny dol bo.... w wolnossacych praktycznie sie nie da.
Dubanie pogea na tym by silnik osiagal w calym zakresie staly i wysoki (jak na ta pojemnosc NA) moment. Na moim wykresie od 5500 moment idzie w dol, to znaczy ze jest jeszcze potencjal na gore bez psucia dolu. Gdyby ten moment sie utrzymal rowno do odciecia to byloby jakies 210KM.
Pozniej zyski na gorze beda kosztem dolu, ale dol to znaczy do 4krpm np. Nikt powazny nie sciga sie w zakresie 2-3krpm.
Jak sie zmienia charakterystyka silnika to trzeba tez dostosowac skrzynie.
Walek n-kowy odpuscice sobie, przeciez kazdy z tu obecnych ma gdzie homologacje wiec po co placic sporo $$$ za walek symbolicznie inny od serii?
Najpierw poszukaj koni w wydechu, pozniej w kolektorze dolotowym i ecu rs.
Walki razem z glowica. Z seryjnych czesci najlepszy mix to glowica i walki z phI i phII tylko zapomnialem co z czego
P.S. dalsze mody to juz loteria, glowica ma srednio dobre przeplywy a silnik przy swoim bore/stroke dziwne ze sie nie rozpada przy seryjnej odcince, nie mowiac o 7800 na kompie rs.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach