Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech Clio Sport
Autor Wiadomość

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

na tor to sie idzie w moc max a w rajdach (i raczej rally cross) w ladny przebieg momentu/mocy a moc max nie jest tak istotna. Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

pcs napisał/a:
Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.

...i tak dokladnie jest. Fakt, torowki sa tylko do wyscigow, do normalnego uzytku nie bardzo podchodza na sekwencji i gwincie sztywnym jak kamien. :/
Na bank lepiej wycisnac "troche" mocy przy przeprowadzeniu paru modow, wiadomo ze ten silnik troche podziala
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

Ja wydech muszę kupić na dniach. Seryjny z ostatnią puchą z Remusa już mi prawie spadł po tym wieczornym oesie w Będzinie.

Wałków nie chcę wkłądać... Więc wydech i komputer Renault Sport. Czy przy takim setupie również dół mi się polepszy. Wiadomo, że góra ważna, ale nie zawsze z zakrętu wyjeżdżam mając 5000 obrotów.
 
 

ARTX
[Usunięty]

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

pcs napisał/a:
chyba ze mowa o clio, ktore jezdzi w wyscigowym pucharze "clio cup"

dokładnie o takim mowa :)

FreeMan napisał/a:
Maja tylko to co pozostalo na pulkach.

w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny...

pcs napisał/a:
na tor to sie idzie w moc max

co Ty za głupoty wypisujesz.. w max moc to sie idzie jak scigasz sie na 1/4 ale nie na torze!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

ARTX napisał/a:
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny


w Kielcach się nie znają.. ten kit nie jest dostępny od roku.
A to ze jest w katalogu Renault Sport jeszcze o niczym nie świadczy :)

Nie ma tez wałka, nie ma hydraulicznego ręcznego
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Wto 31 Paź, 2006   

saxorulez napisał/a:
ARTX napisał/a:
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny


w Kielcach się nie znają.. ten kit nie jest dostępny od roku.
A to ze jest w katalogu Renault Sport jeszcze o niczym nie świadczy :)

Nie ma tez wałka, nie ma hydraulicznego ręcznego


dokladnie jest tak jak saxorulez napisal.

Ja nawet staralem sie sciagnac przez Renault Polska ten kit po znajomosciach. Najpierw napisali ze dostepny, a jak zamowilem to sie okazalo ze brak. Tak wlasnie dziala renault ... jeden wielki cyrk.
Nie ma szans, bo tego kitu nie ma.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 02 Lis, 2006   

Niektorzy z was pierdola takie glupoty ze glowa boli, sorry.
Tu macie wykres przed i po wydechu:
http://www.dziki.pl/clio/wydech.jpg

Nigdzie nie stracil mocy, a od 4krpm same zyski.

Silnikow nie robi sie na mocny dol bo.... w wolnossacych praktycznie sie nie da.
Dubanie pogea na tym by silnik osiagal w calym zakresie staly i wysoki (jak na ta pojemnosc NA) moment. Na moim wykresie od 5500 moment idzie w dol, to znaczy ze jest jeszcze potencjal na gore bez psucia dolu. Gdyby ten moment sie utrzymal rowno do odciecia to byloby jakies 210KM.

Pozniej zyski na gorze beda kosztem dolu, ale dol to znaczy do 4krpm np. Nikt powazny nie sciga sie w zakresie 2-3krpm.
Jak sie zmienia charakterystyka silnika to trzeba tez dostosowac skrzynie.

Walek n-kowy odpuscice sobie, przeciez kazdy z tu obecnych ma gdzie homologacje wiec po co placic sporo $$$ za walek symbolicznie inny od serii?

Najpierw poszukaj koni w wydechu, pozniej w kolektorze dolotowym i ecu rs.

Walki razem z glowica. Z seryjnych czesci najlepszy mix to glowica i walki z phI i phII tylko zapomnialem co z czego :D

P.S. dalsze mody to juz loteria, glowica ma srednio dobre przeplywy a silnik przy swoim bore/stroke dziwne ze sie nie rozpada przy seryjnej odcince, nie mowiac o 7800 na kompie rs.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8