Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
dobieranie stabilizatorów
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   dobieranie stabilizatorów

jaki jest sens montowania dodatkowego stabilizatora. W przypadku montażu grubszego jest stabilniej, nie ma przechyłu. A co jeśli ja sobie dołożę cienki stabi z 306 1,4 z przodu i taki sam z tylu? Jaka jest wasza opinia? Znacie takie przypadki?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
Ostatnio zmieniony przez Vlodarsky Wto 17 Lis, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

już to gdzieś pisałem, mój ziom w becie E36 zamontował podwójny stabilizator z tylu za pomocą specjalnie dotoczonych metalowych "kostek", twierdzi ze duzo zmniejszyło to boczne przechyły! jak coś to pisz o szczegóły
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

jak to zamontować to ja wiem, ale czy jest sens. Czy nie będzie to np powodowało, że na rondzie gdzie są tory tramwajowe wylece na sąsiedni pas? Docelowo myślę o torze ale czy to nie wykluczy jazdy po mieście?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

z tego co wiem nie ma to innych skutków ubocznych poza szybciej zużywającymi się łącznikami stabilizatorów, co jest normalne przy takiej konstrukcji
btw patent zaczerpnięty od driftera o pseudonimie Ogień E36 4,0 V8
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

czyli generalnie taki mod ma sens? Tak na chłopski rozum sobie właśnie myślałem. Słyszałem o czymś takim w 106 i już dłuższy czas o tym myślę. A co do Ognia :-) złota bmw? Ładnie jeździ/ł :-)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

no z doświadczenia qmpla zdecydowanie zmniejsza to przechyły boczne.
Vlodarsky napisał/a:
A co do Ognia :-) złota bmw?


pomarańczki już dawno nie ma (E30) teraz czarna E36 coupe w płomieniach, duża chłodnica z przodu i lekko podniesiona maska z racji V8
Vlodarsky napisał/a:
Ładnie jeździ/ł :-)


jeździ dalej, zdecydowana czołówka driftu w Polsce!
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Kiedyś gdzieś na jakimś forum z nim rozmawiałem trochę. Nawet mi płytkę przysłał z filmikami swoimi. Daaawno temu. Ronda w jego wykonaniu objazd ronda robi wrażenie :)

Może jeszcze ktoś coś więcej powie :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Vlodarsky napisał/a:
Może jeszcze ktoś coś więcej powie :)


Ja wiem ze Rabarbar o tym myślał do sporta i chyba już było o tym w jakimś temacie ;) ale nie pamiętam w którym...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

Marku mowisz o dodaniu stabilizatorów dodatkowych do juz zalozonego kompletu?
Dzialanie stabilizatora polega na przekazywaniu siły ugięcia koła na drugą stronę. Ile siły przekazesz tyle ugniesz drugą stronę. Wiec efekt uzyskany bedzie identyczny do twardszego staba imho.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009   

eM napisał/a:
Marku mowisz o dodaniu stabilizatorów dodatkowych do juz zalozonego kompletu?
Dzialanie stabilizatora polega na przekazywaniu siły ugięcia koła na drugą stronę. Ile siły przekazesz tyle ugniesz drugą stronę. Wiec efekt uzyskany bedzie identyczny do twardszego staba imho.


a jak to się ma do samej pracy sprężyny/amora ??
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 17 Lis, 2009   

Kolejne pytanie. Zapewne do chłopaków którzy jeździli w KJSach.
KJS zazwyczaj są wyścigami nierównymi, często szutrowymi, z płytami betonowymi, błotami, górkami i dołkami.
I teraz pytanie czy do KJS stabi żeby był najbardziej uniwersalny lepiej, żeby był średniej twardości czy beton jak mam obecnie w ZXie ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 17 Lis, 2009   

nie jezdzilem w kjs ale betonowy stabilizator kojarzy mi sie z plaskim asfaltowym torem i duzymi predkosciami
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 17 Lis, 2009   

do kjs organizowanych w pl zaryzykowałbym stwierdzenie że stabi powinien być możliwie bardziej miękki lub całkiem out. do auta na ulicę i tor - już nie. oczywiście wawa nie jest miastem bez dziur i poprzecznych nierówności, jednak mimo wszystko napinanie po zakrętach zarówno w lublinie, jak i w trasie wawa - krosno daje mi poczucie pewności w zakrętach i przesuwa granicę przyczepności o kolejne km/h. wydaje mi się że na torze gruby stabi może dać więcej niż twarda sprężyna.
_________________
0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Wto 17 Lis, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 17 Lis, 2009   

Niestety wszystko jest w kwestii prob i bledow i ciaglego testowania.
W pucharze 206 na szutry chlopaki zdejmowali wogule stabilizatory, a np w pucharze wyscigowego Ceed-a tez sciagali stabilizator bo auto za mocno unosilo kola w zakretach!
W przypadku 106 gdy zdjalem stabilizator do sprobowania jak to jest, to auto niesamowicie nurkowalo przodem i wg Mnie prowadzilo sie dramatycznie. Nie robilem testow w tylnym, ale w zestawie Peugeot Sport do A grupy na tyl wystepuje stabilizator cienszy niz seria! Za to drązki sa grubsze.
Sam chcialem potestowac ciensze stabilizatory w 106, ale wczytalem sie w homologacje i wyszło, ze w N-ce musze miec serie, wiec sobie odpuscilem testy
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 17 Lis, 2009   

No to rozwiązaliście mój problem. Mam komplet średnich stabi do ZXa na KJS i komplet twardszych na tor do 306 :) teraz tylko to muszę przełożyć. Haha parę zł kosztów mi odeszło.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.46 sekund. Zapytań do SQL: 12