auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Śro 02 Gru, 2009
no ja także, ale chyba empirycznie trzeba sprawdzić
a tak na marginesie to Hans nie jest w żaden sposób zespolony z fotelem. To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dółdo połowy łopatki zespolony z kaskiem. Tym samym utrzymuje optymalny kąt głowy vs. oparcie siedzenia i chyba właśnie tutaj jest potrzeba w fotelu HANS ready
Jak będziesz mierzył fotel to ważne też jest gdzie masz przelotki na pasy, muszą być prawie że idealnie z linią barków, nie mogą być ani za wysoko, ani za nisko.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Śro 02 Gru, 2009
p106rallye napisał/a:
Racingi z homo FIA, są made in taiwan i mają podobną centralną klamrę do produktów sabelta itp.
Skoro mają homo FIA to chyba są bezpieczne... ktoś je musiał przecież przetestować.. więc jak masz ograniczony budżet to bym poszedł w te pasy na alledrogo też je można trafić... i zawsze jakieś PLN się zaoszczędzi..
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Śro 02 Gru, 2009
GeKo napisał/a:
kamil_wrc napisał/a:
To kołnierz oparty na barkach i spadajacy w dół do połowy łopatki
On nigdzie z tyłu nie spada.
Dżizas, musisz dosłownie traktowac każde słowo ? chodziło mi o opadanie - inaczej, opierają się na górnej części łopatek. Czy tak bardziej precyzyjnie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach