Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
przerobka tylnych bocznych szyb
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   przerobka tylnych bocznych szyb

Ktore w starszych francuskich haczach sa podobne konstrukcyjnie.
Problem polega na tym, ze w starych autach jak n.p. moje r5 nie domykaja sie one jak powinny, ze wzgledu na albo uszkodzone przednie mocowanie lub tylny zacisk/wajche.

Najchetniej wstawil bym jakas szybe z plexy, najtaniej i wagowo fajnie. Niestety nie mam pomyslu jak ja przymocowac by przelegala do uszczelki.

W pucharowce byly gotowe szyby z uszczelka, niestety nie mam pojecia gdzie tego szukac. :/

 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

plexa z castoramy, uszczelka - bierzesz dętkę rozcinasz i masz dwie uszczelki, po jednej na kazdą plexe, naciagasz, zakladasz - slinisz zeby dobrze zassało i ogień.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

poliweglan + klej do szyb + nity
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

w poprzednim maluchu miałem wszystkie szyby z wyjątkiem czołowej z poliwęglanu, plexa ma dwie wady - rysuje się okropnie łatwo i szybko i do tego jest mega niebezpieczna (jak pęka każdy wie), poliweglanu nie rozwalisz za to i jest o wiele bardziej odporny na rysowanie (ja dodatkowo miałemz filtrem UV), aby jeszcze bardziej zabezpieczyć powierzchnię przez zarysowaniami - można ją obkleic folią (tą do przyciemniania szyb).
Mocowanie-ja wklejałem na stałe bez uszczelek gumowych na kleju wurth, nie do wyrwania, a w razie konieczności demontarzu mozna użyć struny do wycinania szyb samochodowych.
Waga - wszystkie moje szyby (miałem grubość 2mm) ważyły mniej niż jedna tylna boczna oryginalna :)
Mozna użyć grubszego poliwęglanu-wtedy mocujesz na oryginalnej uszczelce.
Z tego co wiem z szybami z plaxy nie wystartujesz w żadnych zawodach, poliweglan w wiekszości przypadków przechodzi (wystarczy mieć dowód zakupu potwierdzający że jest to poliwęglan)
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

106 napisał/a:
poliweglan + klej do szyb + nity


nity są konieczne ? sam klej by może wystarczył..

a i powąchać można :rotfl:
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

tomecki napisał/a:
w poprzednim maluchu miałem wszystkie szyby z wyjątkiem czołowej z poliwęglanu, plexa ma dwie wady - rysuje się okropnie łatwo i szybko i do tego jest mega niebezpieczna (jak pęka każdy wie), poliweglanu nie rozwalisz za to i jest o wiele bardziej odporny na rysowanie (ja dodatkowo miałemz filtrem UV), aby jeszcze bardziej zabezpieczyć powierzchnię przez zarysowaniami - można ją obkleic folią (tą do przyciemniania szyb).
Mocowanie-ja wklejałem na stałe bez uszczelek gumowych na kleju wurth, nie do wyrwania, a w razie konieczności demontarzu mozna użyć struny do wycinania szyb samochodowych.
Waga - wszystkie moje szyby (miałem grubość 2mm) ważyły mniej niż jedna tylna boczna oryginalna :)
Mozna użyć grubszego poliwęglanu-wtedy mocujesz na oryginalnej uszczelce.
Z tego co wiem z szybami z plaxy nie wystartujesz w żadnych zawodach, poliweglan w wiekszości przypadków przechodzi (wystarczy mieć dowód zakupu potwierdzający że jest to poliwęglan)


wielkie dzieki, brzmi rozsadnie :)

nity raczej odpadaja, bo nie chce robic dziur w aucie :/
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

Ja wymieniłem mechanizmy za 50pln od strony i się wszystko ładnie domyka, nie cieknie i jest profi ;)
Szkoda takiej rzeźby w fajnym aucie IMHO.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

k-mart napisał/a:
tomecki napisał/a:
w poprzednim maluchu miałem wszystkie szyby z wyjątkiem czołowej z poliwęglanu, plexa ma dwie wady - rysuje się okropnie łatwo i szybko i do tego jest mega niebezpieczna (jak pęka każdy wie), poliweglanu nie rozwalisz za to i jest o wiele bardziej odporny na rysowanie (ja dodatkowo miałemz filtrem UV), aby jeszcze bardziej zabezpieczyć powierzchnię przez zarysowaniami - można ją obkleic folią (tą do przyciemniania szyb).
Mocowanie-ja wklejałem na stałe bez uszczelek gumowych na kleju wurth, nie do wyrwania, a w razie konieczności demontarzu mozna użyć struny do wycinania szyb samochodowych.
Waga - wszystkie moje szyby (miałem grubość 2mm) ważyły mniej niż jedna tylna boczna oryginalna :)
Mozna użyć grubszego poliwęglanu-wtedy mocujesz na oryginalnej uszczelce.
Z tego co wiem z szybami z plaxy nie wystartujesz w żadnych zawodach, poliweglan w wiekszości przypadków przechodzi (wystarczy mieć dowód zakupu potwierdzający że jest to poliwęglan)


wielkie dzieki, brzmi rozsadnie :)

nity raczej odpadaja, bo nie chce robic dziur w aucie :/



nity to nie za dobre wyjście, poliwęglan może pęknąć przy zaciskaniu nita (plexa tym bardziej), ja przykleiłem szybę to karoserii poprzez taśmę dwustronną 3M (nie ma bata jej oderwać od dobrzez przygotowanych powierzchni, później okleiłem taśma malarską po ok 5mm szyby i karoseri i pomiędzy to klej wurtha, ładnie rozprowadzasz palcem, po czym odlejasz tasmy i masz w pizdeczkę uszczeleczkę (jak dobrze zrobisz to wygląda jak oryginał)
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Gru, 2009   

Plexy nie polecam jak peka to tak ze robia sie bardzo ostre kawalki, po za tym szybko sie rysuje. Poliweglan duzo lepszy na cos takiego.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

pit napisał/a:
a wymieniłem mechanizmy za 50pln od strony i się wszystko ładnie domyka, nie cieknie i jest profi

Zapytam w aso ile za taki komplecik razem z uszczelkami, obawiam sie ze moze byc wiecej warte niz caly samochod :rotfl:

musze to pokazac staremu, moze zapoda jakies genialne rozwiazanie.
:D
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

Uszczelek nie wymienialem, umyłem przesmarowałem i kupiłem nowe zamknięcia takie co robią klik a nie klak :D
I słowo problem zniknął.
Chciałem wstawić stałe od zwykłej 3d wersji, ale zakup zamykaczy i regeneracja wyszła taniej :D
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.56 sekund. Zapytań do SQL: 12