Jak bym dzisiaj miał zdrowe 8V - to bym nie swapował tylko bym się "pomęczył" troche i zrobił soft turbo (tak do 0,5 żeby seryjne korbki dały rade, i żeby skrzynia biegów się nie męczyła) na używanych gratach. Podejrzewam że na dzień dobry by było ze 150KM i miażdżaca charakterystyka.
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.
a cos wiecej?
Chyba nawet był kiedyś gdzieś opisany. Biały S2, z przodu Morette'y i miał coś ok. 150-160 KM. I był jeszcze na czarnych blachach, ale gdzie teraz się "poniewiera" to nie wiem.
Korwa gdyby ten silnik był do sprzedania pół roku temu a moja wiedza taka jak obecnie... Brałbym z miejsca i po rękach całował...
martin.h napisał/a:
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.
Marcin i tu jest problem. Osprzęt głowicy saxo 8v a 106 rallye to zupełnie co innego. Taki kit jak napisałeś to może i wałek pod samą głowicę podejdzie ale trzeba go wystroić a do saxo nie podepniesz pucharowego kompa bo inna wiązka.
Ciekawym pomysłem jest pomysł Radka na Saxo turbo z lekkim doładowaniem
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 23 Gru, 2009
600 za zaciski to cena jak za darmo, ja jak robilem skrzynie to 650 placilem, i moglem miec przelozenia jakie chcialem, wziolem tylko dluzsza piatke, gdyz nie upalam na oesach,
dzis zaluje bo poki co auto mi na 3 biegu jedzie 160+
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 24 Gru, 2009
nie wiem bo nigdy nie naszlo mnie sprawdzic v-max, na obwodnicy Krakowa bywam tylko w godzinach szczytu wiec wiecej niz 220 sie nie rozpedzilem, ale 250 to nawet z kolami w gorze nie pojdzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach