auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
jarek-malopolsk,
to jest jakiś FUCK UP ŻYCIA - co to za odcinka na 6400.. C2 VTS też kreci wyżej niż do 5750 (tak to się diesle kręca)
Komputer z Saxo odcina na 7250 nie ważne co się dzieje - czy ma wałki z C2 czy z Ikarusa - on po porostu będzie podawał paliwo aż do tej wartości. Nawet jeśli moc będzie spadała od 3500 to i tak on zakręci do zaprogramowanej w nim wartości czyli do 7250rpm
Wałki, tłoki, pogoda i kolor majtek hamującego nie mają wpływu na wartość odcinki. To jest zaprogramowane w ECU jak 2+2
Obiektywnie wykres wygląda dobrze i zaraz za Twoją odcinką powinien zacząć opadać aż do 7250, tak wygląda zdrowy wykres z silnika TU5J4
PS> Całą ta kombinacja z silnikami wychodzi z dupy - chyba już to krytykowałem na samym początku projektu takie rozwiążanie czy się mylę?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
dobra rozgryzłem to.. silnik jest swapowany, buda to chyba 8v wiec zegary mają tam odcinkę wcześniej niz 16v. Pan na hamowni kręcił do czerwonego pola które w 8v chyba właśnie zaczyna się na jakieś 6200
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
dobra zegary są z 16v... to ja człowiek na hamowni dał dupy moim zdaniem.
Dzizas jak mnie denerwują takie akcje - jakaś niekompetencja ludzi na hamowni. No i jarek żeby nie wiedzieć gdzie silnik odcina i jakie ma się wałki.. nie ładnie
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
Myslisz na głos.
Imho na pewno pan z hamowni dał dupy i wykres nie jest przeskalowany bo inaczej moc by sie nie urwała przed spadkiem.
Po prostu pomiar do reklamacji - stosunek przerywany.
_________________ Samochody to ZUO!
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
saxorulez napisał/a:
Całą ta kombinacja z silnikami wychodzi z dupy - chyba już to krytykowałem na samym początku projektu takie rozwiążanie czy się mylę?
Chyba się nie mylisz.
Ja mam pytanie min. do Ciebie Łukasz. Rozmawiałem ostatnio z kimś od Goduli z Krakowa (nie mam pojęcia z kim) na temat sterowników silnika. Pytałem go ile można uzyskać jeszcze dodatkowej (jakby nie odkrytej przez seryjny sterownik) mocy przy zastosowaniu komputera typu SA przy moich modyfikacjach.
Uzyskałem odpowiedź że to nie ma czegoś takiego że zastosuję SA i mogę liczyć na jakieś dodatkowe profity. Że różnica polega na tym że strojenie na hamowni jest takie trochę jak to Łukasz nazwałeś "strzelaniem ślepakami" a w np VEMS'ie podpinamy pod laptop i lecimy po kolei. I możemy uzyskać taką samą maksymalną wartość na seryjnym ECU jak i na SA może z różnicą +,- 5 km
Do tej pory sądziłem że SA daje nam to że tak na chłopski rozum mamy dawkę paliwa w skali od 1 do 100% i nawet po wystrojeniu na seryjnym ECU nie jesteśmy w stanie przekroczyć limitu powiedzmy 75% bo on po prostu nie może więcej podać a w sterowniku SA możemy wlać te 100% i tak ze wszystkimi parametrami.
Dodam że moje domysły pojawiły się stąd że saxorulez, kiedy nie miałeś VEMS'a miałeś bodajże 142 km. Kiedy wystroiłeś to na VEMS'ie masz 161 dlatego że SA może podać wyższe parametry niż seryjne ECU
Napisałem to dość jasno o co mi chodzi?
Łukaszu?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS3 Pon 28 Gru, 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach