auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
Dodam że moje domysły pojawiły się stąd że saxorulez, kiedy nie miałeś VEMS'a miałeś bodajże 142 km. Kiedy wystroiłeś to na VEMS'ie masz 161 dlatego że SA może podać wyższe parametry niż seryjne ECU
dwa różne silniki, pierwszy z seryjnym ecu chyba nigdy nie strojony, drugi odrazu na vemsie.
Bad-i na seryjnym ecu ma podobną moc, tyle że ze strojeniem było dużo babrania i chyba jeszcze nie do końca jest ok.
wątpię żeby gość nie kręcił do odcinki
nie patrzy raczej na obrotomierz mimo wszystko tylko kręci aż odetnie
nie sądzę też że gość celowo za nisko kręcił, wydaje mi się że tak jest
pytanie zasadnicze, przy ilu masz odcinkę, tak w czasie jazdy?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
ŁukaszS3,
lepiej wytłumaczy Ci to eM na temat SA. To zależy od seryjnego ECU na co nam pozwala itd.. To co Pan z Godula powiedział to idealny świat, a takiego nie ma
zapytaj Pana z Godula Motorsport czy potrafi na ECU z Clio Sport Ph II wystroić wałki o czasie otwarcia rzaędu 280 stopni dla wzniosu 1mm przy wyłączeniu zmiennych faz. Założę się ze polegnie i auto nie uzyska pożądanej mocy.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
No tak była krytyka wkładania całego JP4 z puga które miało w serii 110Ps, dlatego idąc za potrzebą włożenia koniecznie czegoś innego padło na JP4S (C2 VTS), przynajmniej było w serii wiecej kunia a wracając do tematu...
...trzeba zrobić to tak aby zacząc od jeszcze jednego pomiaru NA INNEJ hamowni.. jesli tam wyjdzie to samo to wtedy zaczne próć pół auta, bo nie ma sesnu tego robic jeśli pan się po prostu pomylił w jakiś ustawieniach w komputerze swoim... Jak się coś ruszy (przede wszystkim odcinka w góre ) napisze...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
2 rzeczy. Pan z de techu nie zrobił na mnie dobrego wrażenia z 3 powodów.
1. Całe hamowanie auta to trwało mega krótko.
2. nawiew w ogóle z dupy strony auta ustawiony
3. moc mnie nie zadowalała hahaha
W Projekcie jakoś bardziej mi się podoba podejście chłopaków do tematu.
Teraz pytanie czy silnik z C2 nie ma w ecu czegoś takiego jak clio np. Że jak jest za zimny to odcina wcześniej?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
GeKo,
może i ma, ale to nie w silniku tylko w ECU jest. A ECU jest z Saxo VTS
106,
moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009
saxorulez napisał/a:
moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm
Moc pasuje do C2, silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie ale na 95% saxo, kolektor ssacy jest z C2 (dorobiona flansza żeby pasowała przepustnica seryjna - czyli z saxo 16v - lekko stoczona i przepolerowana co by się smielej otwierała ) oraz wtryski są z C2 (chciałem przełożyć te z saxo ale są krótsze i po włożeniu w kolektor z C2 nie wystawały na tyle ile trzeba przez co auto nie działało jak powinno, myśle, że kwestia do ogarnięcia, pobawienia się troche z kolektorem i powinno być git), reszta to moje poczciwe saxo, a wiec wszelkiego rodzaju instalacje (silnika, środka), komputer ten co był wczesniej i wszystki inne graty...
w detechu na wykresie odcina koncowe 400 obr o ile pamietam...
gosc ustawia 3000 czy jakas tam inna wartosc i ta wartosc potwierdza w kompie..
w pxs wg mnie jest lepiej, ale trudniej sie umowic itp... ja zawsze wolalem w pxs bo sobie sam hamowalem, po znajomosci, itp, itd:d
ale do pxs mam w 2 strony okolo 60km obwodnica:D wiec 50 na paliwo idzie:D:P a do de techu 1km:D
ale trzeba sobie pomiar przypilnowac, wlasnie kwestia obrotow, czy auto sie nie poslizglo na rolkach (to raczej w mocniejszych furach:P) i czy nawiew jest w dobrym miejscu postawiony...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach