Mały zonk z dżwignią zmiany biegów
Autor
Wiadomość
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Nie 03 Sty, 2010
tak powinien wyglądać:
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 03 Sty, 2010
Widziałbym Ciebie w tym przebraniu.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
vitesse
kopsnij mi tic taca
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 04 Sty, 2010
Vlodarsky napisał/a: michool_vt napisał/a: kurf..
takie wlasnie mam o tym pojecie
wiesz saxo to już zabytek jak mój cabrio... w nowych furexach są linki, dsg, doppelsprzęgła, sensodrive i inne
w starych citroenach tez linki byly
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Pon 04 Sty, 2010
vitesse ,
vitesse napisał/a: w starych citroenach tez linki byly
łał tylko wiesz... w starych Citroenach się nie zachowywały tak świetnie jak w nowych.
Może dlatego, że do Xantii zestaw linek kosztował 2100 zł a do C2 400 zł... z resztą co ja mogę o tym wiedzieć.
edit: a reszta to raczej Fiaty były jak Evasion (Fiat Ullyse) czy Jumper (Fiat Ducato) Citroen raczej nie stosował poza małymi wyjątkami.
Problem ze stającymi linkami w zimę zaczął się od Xsary Picasso i sierżant nie ma tu znaczenia.
_________________www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Sty, 2010
Dziś było to samo, rano i gdy wracałem z pracy. Oczywiście w międzyczasie odmarzało.
Marek, da się to jakoś zabezpieczyć?
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Sty, 2010
Vlodarsky napisał/a: Będzie co raz gorzej... w lato przejdzie. W następną zimę będzie gorzej. Aż się zdecydujesz wymienić. Wtedy będzie dobrze znowu parę lat.
E. No to wypas, nie ma co.
znalazłem na Allegro uzywane: http://moto.allegro.pl/it...egow_c2_c3.html
One mają jakis pancerz? Linka zamarza w nim czy gdzieś indziej? Gdyby to zalać jakimś WD-40/whatever-80 żeby spenetrowało wilgoć? Żadnych szans?
Świetnie, jeszcze rozrusznik mi padnie i będzie elegancki wypływ kasy.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Janusz
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 04 Sty, 2010
Cytat: Świetnie, jeszcze rozrusznik mi padnie i będzie elegancki wypływ kasy.
francuz.... to się musi zepsuć !!
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki