Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio Sport-jak to jest z tą mocą?
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   Clio Sport-jak to jest z tą mocą?

Dlaczego dla Clio Sporta czasami jest podawana moc 169 KM,a czasami 172 KM??
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

ph1 ph2 chyba tutaj cała róznica :) no i jeszcze werszyn 182 jest przeciez :) dajesz pomuk :) ph1 ma przepustnice na linke ph2 elektroniczna i pewnie jeszcze troche innych pierdół odróżniających je co może dawać te 3km.
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

roznica w mocy wynika

z norm pomiaru

warunki idealne "laboratoryjne"
a wynik "uliczny"
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

clio ma 125 kW w zaleznosci jak to przeliczyc wychodzi:
169.95264437499998 KM
167.627732375 BHP
167.5603217158177 HP
itp

172 wzięło się głównie od brytoli oni lubią zawyżać wartości mocy samochodów
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

Generalnie to co przeliczyłeś to tak wygląda.
Natomiast 172/182 to były nazwy handlowe i tak podawały ulotki wiec to raczej nie jest od brytoli.
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

na tak faktycznie wychodzi z przeliczenia kw na km,czyli tyle mają nasze auta???a te 172/182 km to z jakis innych norm pomiaru mocy??
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

Osobiście się zastanawiam czy nie jest to tzw. wynik laboratoryjny, sam silnik na hamowni bez osprzętu w idealnych warunkach atmosferycznych (temp, ciśnienie atmosf. paliwo) .
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

Masz na myśli hamownię silnikową?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

Dokładnie tak to jest, 172 to moc HP DIN czyli wedle jakiejś tam normy i nikt nie powiedział ze mierzone w całym kompletnym aucie (choc to nie jest wykluczone). Po przeliczeniu na BHP wychodzi 167 z kawałkiem
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

rzeźnik. 
pink is my favorite color

auto: renault clio I
silnik:: 2.0
moc: 154km
Dołączył: 20 Wrz 2009
Skąd: krzeszowice

Wysłany: Śro 06 Sty, 2010   

z tą mocą w sportach to też różnie bywa , czasem sporo brakuje
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 06 Sty, 2010   

rzeźnik. napisał/a:
z tą mocą w sportach to też różnie bywa , czasem sporo brakuje


Moim zdaniem się mylisz. Jeżeli nie rozpatrujemy różnic +/- 3-5BHP (najczęściej na minus ;) ) to większe ubytki nie biorą się raczej same z siebie. Jak ktoś zacznie dłubać i nie skończy to wtedy może brakować. Pamiętam jak ktoś się do mnie zwrócił bo mu hamownia wypluła tylko 140 kucy. Co sie okazało miał odłączone przewody doprowadzające powietrze do puszki filtra a sama puszke miał obrócona wlotami w strone silnika. Pomijam oczywiście hamownie bo te pomiędzy jedna a druga potrafią czasem pokazać 10kucy różnicy.
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 12 Sty, 2010   

rabarbar napisał/a:
na tak faktycznie wychodzi z przeliczenia kw na km,czyli tyle mają nasze auta???a te 172/182 km to z jakis innych norm pomiaru mocy??

wersja 182 z tego co slyszalem ma inny kolektor wydechowy z tad wiecej km
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 13 Sty, 2010   

rabarbar napisał/a:
172/182 km to z jakis innych norm pomiaru mocy??

Clio 182 ma kolektor wydechowy 4-2-1 a ssący o większym przekroju wewnątrz.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

Gdzieś tutaj ktoś pisał o zestawie KTR 4 przepustnice i kompresor do F4R, poniżej kilka spy photos oraz zwykłe turbo i kompresor




_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

kurewa ile to w przyblizeniu ma kuca ? xD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10