i na BK mogli by się przyczepić do pojemności jak by ja policzyli bo mam 1650cc
Pierwszy protest i na BK2 pozamiatane.
qbus, a może poszukaj jakiegoś 106/Saxo za granicą (czasem trafiają się rejlaki za 1-1,5k Euro), wstawisz klatkę, kubły i powoli z czasem można rozbudowywać. W PL za taką rajdówkę w dobrym stanie trzeba dać 20k zł. Pucharówki są tańsze, ale większość z nich jest w tragicznym stanie.
Ostatnio zmieniony przez martin.h Wto 05 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz
jesli o mnie by chodzilo to jakbym dysponowal budzetem to budowalbym samochod od podstaw, wcale zakup uzywanego auta do sportu taniej nie wychodzi ale tesciu chce mojej dziewczynie kupic nowa rajdowke (xsi powoli sie rozpada i trzeba by bardzo duzo do niego wsadzic) do 3L i od jakiegos czasu juz za czyms sie rozgladamy... musi byc gotowe do startow w przynajmniej RD3L.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
qbus napisał/a:
wcale zakup uzywanego auta do sportu taniej nie wychodzi
z tym to sie nie zgodze, nigdy nie odzyskasz tego co wlozysz. To jest tak jak z nowym samochodem, zbudujesz wszystko sam i juz nastepnego dnia nie sprzedasz go po kosztach tylko ze stratą
Bartek ty mowisz o aucie Kucharskiego? wlasnie mialem sie Ciebie o nie pytac jak tam buda wyglada skrzynia itp? trzeba duzo remontowac? dobrze to jezdzi? warte ceny?
Mick tak wiem ale z tamtym autem silnikowo jest cos nie tak, kompletnie sie nie odpycha a buda wyglada gorzej niz ta Masteli po 3 latach kjsowania i roku w Górach. CC/SC nie moze byc, xsi juz bylo w miare szybkie i spasowal im ten samochod.
Bad-i mam 2 znajomych ktorzy w tamtym roku kupili 106... jeden Knopt z powodzeniem przejezdzil caly sezon w ppzm w n2 ale dolozyl do auta tyle ze spokojnie by takie zbudowal... 2 kupil mega okazynie po Olmie najmocniejsza eNke w PL... przejechal tym tylko 2xrd3L i zamkowy bez pomiaru czasu, auto non stop sie naprawia i jak wyliczyl jeszcze na ten rok by pasowalo mu z 10k do neigo wsadzic... wiem ze traci to wszystko na wartosci ale za 30 k to imo da sie zbudowac eNke do ktorej mozna wsiasc i jechac.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
W Rzeszowie Sebastian Fołta sprzedaje podobno całkiem zdrowe 205 1,6 gti z gór.cena cos koło 8 tys
Ze zdrowe to gdzies wyczytałem-nie oglądałem,nie znam goscia,nie mam udziałów
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
qbus napisał/a:
Bad-i mam 2 znajomych ktorzy w tamtym roku kupili 106... jeden Knopt z powodzeniem przejezdzil caly sezon w ppzm w n2 ale dolozyl do auta tyle ze spokojnie by takie zbudowal... 2 kupil mega okazynie po Olmie najmocniejsza eNke w PL... przejechal tym tylko 2xrd3L i zamkowy bez pomiaru czasu, auto non stop sie naprawia i jak wyliczyl jeszcze na ten rok by pasowalo mu z 10k do neigo wsadzic... wiem ze traci to wszystko na wartosci ale za 30 k to imo da sie zbudowac eNke do ktorej mozna wsiasc i jechac.
za 30 to IMHO zbudujesz A grupe juz z takim silnikiem jak ja mam.
Ja mowilem tylko o tym ze jak zrobisz silnik za 10 k to nie sprzedasz go za 5
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Wto 05 Sty, 2010
qbus, szukasz dla siebie
to w takim razie po co Ci gte
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach