bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
w 205 nie mam odcinki i mi się nie zdarza
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
rabarbar napisał/a:
bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??
Zależy jak długo na łytytyty. Np. na Wyrazowie czy Radomiu jak ończyła mi się 2 tuż przed zakrętem to leciałem na odcince, myślę że nie jest to jakaś katorga dla silnika. Zmieniać biegu się nie opłaca w takim momencie.
Ale Offtopic, o matko!
Do tematu wracamy
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
Wielokrotny mistrz rajdowy oraz mistrz świata JTCC Marcin Kolasa,
mawia że "Jeśli łapiesz odcięcie zapłonu na dwójce tuż przed zakretem oznacza to ze jechales za wolno zeby złapać odcinkę na trójce"
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
eM napisał/a:
Wielokrotny mistrz rajdowy oraz mistrz świata JTCC Marcin Kolasa,
mawia że "Jeśli łapiesz odcięcie zapłonu na dwójce tuż przed zakretem oznacza to ze jechales za wolno zeby złapać odcinkę na trójce"
Padłem
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
rabarbar napisał/a:
bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??
Zmienić program na Fastchipa i ciągnąć do 7800
_________________
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
Właśnie Łukasz na ile radzisz dać odcinkę? Myślę że na 7800 dać i chyba powinno być ok?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
ŁukaszS3,
wyjdzie w trakcie strojenia, masz wałki na których myślę 7800 będzie w sam raz, ale moze ustawisz wałki tak że 7500 też wystarczy. Ja mam 7500 i w zupełności mi starcza i synchronizatory wciąż działają po całym sezonie. Czym wyżej tym szybciej zniszczysz synchronizatory w skrzyni.
Przem_106,
w aucie rajdowym/sportowym myślę że można taką odcinkę mieć wysoko nawet na seryjnym silniku, w ulicznym na seryjnym motorze to mija sie celem (można kupić dolot za 300 PLN), poliuretany lub wyflokować cos u Rasty
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 09 Sty, 2010
Tomcat,
tak jak koledzy napisali - to obrotmierż na odcince lekko przekłamuje. Ja też widziałem więcej niż 7200 czasami. Nie da się stwierdzić czy był dłubany patrząc na obrotomierz
_________________ when the flag drops the bullshit stops
tak jak koledzy napisali - to obrotmierż na odcince lekko przekłamuje. Ja też widziałem więcej niż 7200 czasami. Nie da się stwierdzić czy był dłubany patrząc na obrotomierz
Też tak myślałem, ale jednak 300 obr przekłamania to sporo... Z drugiej strony wolne obroty pokazuje mi prawie 1000 obr, więc cholera wie. Muszę nagrać jakiś filmik z jazdy, może coś to wyjaśni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach