Kombiak RWD
Autor
Wiadomość
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
bart napisał/a: idąc talej tym tropem - może minivan rwd?
GeKo napisał/a: Nysa oldschool do dziś pamiętam podróże z wujkiem przez kubalonkę zimą slajdami, to były czasy.
To jest twój wujek ???
http://www.youtube.com/watch?v=blXp0pUhitU
rabarbar napisał/a: do dziś nie wiem do czego pierwszy bieg był bo ruszac spokojnie mozna było z 2 (a skrzynka była 3 biegowa)
Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Jaco
kośimazaki
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC
To może Martin powinien sobie taką sprawić, zmieniając biegi czuł by się jak w Evo z kłówką
_________________ Marek23 napisał/a: Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
KonradMK
Gary Muvaut
auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Gru 2005 Skąd: B==D
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
Jakarti napisał/a: heheheheheheheheh
kompleksik mr Polo w gaciach??
milcz niedouczony gówniarzu
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
KonradMK napisał/a: Jakarti napisał/a:
heheheheheheheheh
kompleksik mr Polo w gaciach??
milcz niedouczony gówniarzu
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
strasznie emocjonalnie podchodzicie to tych tematów, spokojnie Panowie, luźne pytanie, jeśli by ktoś podobne zadał to też bym napisał co wg. mnie warto i dlaczego
4x4 bo poza okresem zimowym można sobie czasami po lasach polatać, ale lajtowo
kombi no bo nie mam takiego auta w które mogę się zapakować i pojechać np. na weekend w góry
oczywiście do golfa można to samo zrobić, ale jeśli bym chciał jechać w 4 osoby to odpada
kombi ma być uzupełnieniem obecnego auta, ale nie żaden wypas, tylko coś za rozsądne pieniądze, jak będzie diesel to jeszcze lepiej bo oszczędnie i nie wykluczam też jazdy na codzień na zmianę z golfem
nie chcecie pomagać to wypier...
k-mart
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
PiTT, pomoge Ci: sprzedam Ci moje 530i.
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
k-mart napisał/a: PiTT, pomoge Ci: sprzedam Ci moje 530i.
za 10k na gotowo? biorę
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
Jaco napisał/a: CHRZANEK napisał/a:
Ale biegi zapinały sie z boskim "klangiem" - niczym dekwencja w WRC
To może Martin powinien sobie taką sprawić, zmieniając biegi czuł by się jak w Evo z kłówką
W "dziesiątce" (manual, nie kłówka) biegi zmieniały się z takim fajnym kliknięciem
k-mart
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
a moze leg turbo?
ostatnio sobie jechalem 1,4zl pod spora gorke, a tu taka trumna przeleciala obok mnie lewym
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
Jeśli kombi 4x4, to tylko stare Legacy Turbo. Dobry stały 4x4 i niezniszczalny silnik ze starym blokiem podatnym na mody (wytrzymuje 300 KM).
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
k-mart napisał/a: a moze leg turbo?
ostatnio sobie jechalem 1,4zl pod spora gorke, a tu taka trumna przeleciala obok mnie lewym
jak najbardziej, też patrzyłem ostatnio na aukcje, podoba mi się i mieści się w budżecie
k-mart
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
dobry wybor.
kozak, w srodku ladniejszy od gt-ka.
Doyebiesz 18", gwint, zardzewiala maske bagaznik na dach z jakas beczka, i juz jestes "cult".
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
No a forester 1 gen ???
W wersji turbo ma 170KM (odprężony w stosunku do imprezy) ale za to lepszy w terenie
Miałbyś kombi i 4x4 w jednym
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
CHRZANEK napisał/a: No a forester 1 gen ???
W wersji turbo ma 170KM (odprężony w stosunku do imprezy) ale za to lepszy w terenie
Miałbyś kombi i 4x4 w jednym
Kiedyś marzyłem o Foresterze Turbo... dopóki się tym nie przejechałem. Silnik jak to każde turbo, zbiera się ładnie, ale pod względem zawieszenia i właściwości jezdnych tragedia.
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 15 Sty, 2010
martin.h napisał/a: ale pod względem zawieszenia i właściwości jezdnych tragedia
Wg mnie jest lepszy od Pajero
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...