Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Remap C2/Saxo/106 - co i jak?
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Tomcat napisał/a:
Też tak myślałem, ale jednak 300 obr przekłamania to sporo... Z drugiej strony wolne obroty pokazuje mi prawie 1000 obr, więc cholera wie. Muszę nagrać jakiś filmik z jazdy, może coś to wyjaśni.


Tomcat, ja mam u siebie wolne też 1000 rpm, ale odcinka jest na równe 7250-7300 rpm.
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

mam tak samo jak martin.h,
_________________
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 10 Sty, 2010   

Przem_106 napisał/a:
jarek, a czy był sens podnosic odcinke tylko o 100obr?

gdybym nie musiał to puki co nie ruszałbym odcinki wogóle, ale problem był taki, że mój komputer odcinał przy 6400 i trzeba było ja z powrotem dać na swoje miejsce 7250, a skoro już i tak za to płaciłem to dałem troszkę wyżej... Ale to 7500 to nie sam wymyśliłem tylko nie ukrywam ze podpytałem Łukasza (:*) na ile radzi dać żeby dla serii puki co było zdrowo dlatego jest 7500

A tu jeszcze małe pytańko, to że teraz odcinka jest wyżej niż seria nie będzie robiło żadnego kłopotu na hamowni ?? Znaczy zgłaszać to chłopowi, że się kreci teraz wyżej czy nie ma takiej potrzeby.. Przy ostatnim hamowaniu skala obr było do bodajże 7400....
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 12 Sty, 2010   

a po co mu to mowic bedzie auto krecil do tytytytytyt no chyba ze masz inna :)
zreszta kazdy na tym forum Ci powie ze jak masz odcinku tututututt to masz gorsza :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

W kwestii rempau który umarł trochę śmiercią naturalną znana właścicielom Renault firma Ktec opracowałą ECU (za jedyne 850Ł netto) które jest PnP i może elegancko obsłużyć wszystkie elementy wyposażenia auta (clima, esp, zegary) plus pozwala na wszelakie zabawy z turbo, kompresorem, 4 przepustnice (lub mix tych elemntów)

Jutro mogę zrobić skan, dzisiaj tylko fotko z komórki :)

_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

dajesz Łukasz :)
chetnie o tym poczytam :) bo jestem przed remapem wiec jesli mialbym niewiele dolozyc a miec calego kompa to chyba warto :)

edit. oo qarwa teraz doczytalem ze to 850Ł a nie 850 zł :> fuck to duzo :/
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

leon napisał/a:
edit. oo qarwa teraz doczytalem ze to 850Ł a nie 850 zł fuck to duzo
dużo i nie dużo :)
 
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

kubas napisał/a:
dużo i nie dużo :)


mozesz rozwianc ta mysl ? kompy sa w tych cenach ?
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

dużo bo jakby nie patrzyć to prawie 4000pln ale potencjał jaki jest w takim kompie na później bardzo duży tak jak łukasz napisał czy turbo czy kompresor czy 4p ten komp już ci starcza... Vemsa pewnie można dużo taniej złożyć, zamówić zestaw do samodzielnego montażu ogarniętego elektronika znaleźć który to poskłada i podłączy i wyjdzie pewnie połowa tej sumy...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

1000funtów czyli jakieś 4700zł przy obecnym kursie. Generalnie tanio nie jest drogo też nie. Po prostu normalnie, a że pasuje PnP do Renault to w końcu jest alternatywa.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   

kubas napisał/a:
Vemsa pewnie można dużo taniej złożyć, zamówić zestaw do samodzielnego montażu ogarniętego elektronika znaleźć który to poskłada i podłączy i wyjdzie pewnie połowa tej sumy...


z tego co wiem VEMS nie radzi sobie z elektroniczną przepustnicą wiec od Ph2 odpada.

Nie wiem jak AEM i reszta produktów z USA ale z tego co wspomniało kilku moich klientów którzy brali wałki do rajdów na AEMie mieli problem z ogarnięciem deski rozdzielczej (prędkościomierz, obrotomierz i reszta). Jest jeszcze komputer DTA i OMEX ale nie widziałem tych komputerów w PL więc nie mam zielonego pojęcia jak się spradzą.

Osobiście jeśli nie masz zamiaru pchać sie w coś więcej niż wydech i dolot to zostawił bym seryjne ECU i zapodał remap od chłopaków z Holandii (zapomniałem jak nazywa się ta firma, TOXIC to ma u sibie), ale jeśli chcesz kiedyś zrobić ten zestaw z kompresorem to nie warto płacić teraz za robienie mapy tylko po to żeby potem kupować nowy komp - nie wykluczone że właśnie ten.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

saxorulez napisał/a:
Po wymianie dolotu i wydechu stajemy przed pytaniem czy to już koniec stosunkowo tanich modyfikacji czy idziemy dalej w kierunku performance'u? Jeśli to ma być koniec modów to polecam zamknięcie wszystkiego remapem ECU i ustawieniem zapłonu na paliwo wysokooktanowe z artykułu Łukasza


Powiedzmy, że na chwilę obecną to koniec, bo pojawiły mi sie inne nieprzewdziane wydatki i wałki muszą poczekać...Co oprócz ustawienia zapłonu na wysokooktanowe paliwo w czasie takie remapu się zmienia/ustawia.. A i jeszcze jedno pytanie, bo byłem przekonany, że pojade to zrobić w TTC ale może... Co z Łukaszem Bilskim, gdzie on stacjonuje w Krk, on się bawi w strojenie/remapy.. Może lepiej do niego.. ?? Był ktoś może ?? czy od jesieni coś się zmieniło, robił ktoś remap w saxo/106 ??
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

godni polecenia - voj2s lub colin z doubleB w krakowie :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

106 napisał/a:
godni polecenia - voj2s lub colin z doubleB w krakowie :)

jakbyś mi rozwinął te skróty to byłbym wdzięczny, a masz adresy, to sa firmy czy dobrzy ogarniacze teamtu robiacy u siebie w garażu.. godni polecenia bo dobrzy czy tani.. ?? ;D ?? oczywiscie nie myśle ze zrobia to za "grosze" :lol2:
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   

co do cen to nie wiem. doubleB to firma. kontakt masz w linku.

http://www.racingforum.pl...leB-t41663.html
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8