porownajac vteca u mnie r18a2 a w silniku w 2,0 w crv zupelnie inne sa odczucia przy "wlaczaniu" i-vteca. pewnie kwestia zaprogramowania calosci i norm EURO tysiac piecset dwa dziewiecset
oczywiscie ze jest to tylko albo az system zmiennych faz rozrzadu.
no oczywiscie ze nie jest to nagle mega boost ale czuc zdecydowanie jego skuteczne dzialanie, podobnie jak w k-serii , jest to plynne choc bardzo znaczne
anjas, a ja nadal nie moge sie doczekac na vin od znajomego
spoko, jak sie jednak uda to będę wdzieczny
zefir napisał/a:
bo wiele silnikow ma vtec w hondzie lacznie z 1,4 90/100KM hehe tylko jest to i-vtec i ma to malo wspolnego z vteciem tym ktorego kojarzymy. choc cos tam czuc od 4500
jasne, kilkoma hondami jezdzilem i wiem mniej-wiecej jak to dziala. W HRV wolalbym silnik z vtec, ale strasznie sie nie napinam bo i roznica nie jest wielka.
wielkie dzieki dla Ojca Bartlomieja za mega profi ogarniecie tematu z HR-V z Rudy Śląskiej. Po stokroć Bóg zapłać!!!
VINu jeszcze nie sprawdzilem, ale moc wpisana w dowodzie wskazuje, ze to nie VTEC ino zwykła 1.6.
Myślę, że VIN to potwierdzi.
Przy okazji tak sobie myślę, po co takie ćwoki z komisu wypisują bzdety w ogłoszeniach, że vtec 125 koni, skoro papiery mówią coś innego.
Mnie to w sumie ryba czy samochód ma vtec czy nie, bo jak wiadomo vtec jest przereklamowany, ale jeśli ktoś tak kantuje w ogloszeniu w rzeczach oczywistych to przechodzi wszelka ochota do dobijanie targu.
Bart, jeszcze raz wielkie dzięki i STO LAT!
Pomuk oczywiscie poszedl. I masz jeszcze kilka u mnie, bede je przyznawal w swoich tematach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach