auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Maj 2006 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 26 Sty, 2010
O! zastanawiam sie na udziałem.
ALe wasq mogłbyś powiedziec jak wyglada taki kjs u was?
W sensie nawierzchnia, długość prób, głownie wokół pachołków itp itd.
Poprostu nie wiem czy warto 1. jechac taki kawalek zeby pojezdzic
2. czy warto ryzykowac uszkodzenie auta jezeli proby sa hardcorowe.
Jak to widzisZ?
nie musisz przynalezec do zadnego AK
wpisowe czesto da sie oplacic na miejscu przy zapisach , zapytaj o to wczesniej, ale zgloszeni trzeba wyslac wczesniej, formularz wypelniasz i wysylasz mailem.
lepiej miec samochod serie bo jak cos zmieniasz to niektore AK czepiaja sie czy sa homo na to (patrz polski)
na BK sprawdzaja waznosc przegladu, OC + NW (gdzies kiedys slyszalem ze na min 5tys., ale w sumie nie wiem czy kwota jest sprawdzana)
jesli nie twoj samochod to trzeba miec pisemna zgodne wlasciciela
poza tym sprawdzaja to co Badi i qbus napisali + homologacje na oponach + czasami robia pomiar glosnosci wydechu na BK lub w czasie zawodow , od roku obowiazuje tez zasaad ze mozna miec max 2 kola w zapasie i w czasie zawodow nie mozna korzystac z pomocy innych osob (jak cos sie spieprzy to robisz sam tym co masz w aucie).
na BK tez jest znakowanie kol, lub na PKC0.
ogolnie tomaszowski robi bardzo fajne proby , ale nie mylcie tego z impreza ktora robia w okolicach polowy roku na szutrze (eliminacje papika i 3L w zeszlym roku) bo wlasnie tam jest mega wypas, chociaz na innych imprezach ktore tam jechalem tez bylo super . ogolnie polecam !
ps. na imprezie w tomaszowie po raz pierwszy spotkalem sie z tym ze organizatorzy przychodzili i pytali czy sie nam podoba, co jest fajne , a co trzeba by zmienic za rok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach