auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Czw 28 Sty, 2010
sram na normy, ja skrecam ponadprzecietnie
raz, ze ledwo daje rade trzymac kurs na wprost, dwa, ze z uwagi na ilosc szpachli sztywnosc budy jest ograniczona, wiec i skreca latwiej
Każdy z nas pewnie by inaczej ułożył tą listę no cóż taka prawda
Dokładnie. Ja np. nie uwzględniał bym żadnych innych aut oprócz francuskich
W tej liście podoba mi się jedno, poza wyjątkami większość aut to auta mające już swoje lata. Jak spojrzymy na koncepcję budowy hot-hatcha kilkanaście lat temu czy więcej i teraz to jest ona całkowicie inna. Owszem nadal jest to mały hatchback z mocnym silnikiem, ale coraz częściej mamy turbo, klimy, skóry, esp, nawigacje itp. A spójrzcie na takie 205 GTI czy Williamsa. Jak najlżejszy spartan dający jak najwięcej frajdy z jazdy. To se ne vrati (jak gadają południowi sąsiedzi).
jebane herbaciarze oni chyba to wyliczyli od ilosci sprzednych tuningowych bodykitow myslalem ze ten ich ranking bedzie bardziej obiektywny a jest z dupy wziety
pomylony herbaciarze oni chyba to wyliczyli od ilosci sprzednych tuningowych bodykitow myslalem ze ten ich ranking bedzie bardziej obiektywny a jest z dupy wziety
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach