auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Sty, 2010 Performance French Cars Magazine
Elou.
Myślę nad zamówieniem z UK prenumeraty PFC, rok kosztuje ~230zł. Ciekaw jestem co tam jest w środku: czy szpachla, lexusy, gleba i styling; czy performance i normalne projekty. Miał ktoś to w rękach? Chciałbym obczaić.
ja mialem moze ze 2 numery w reku, jak dla mnie na prawde fajna gazeta, sporo grubych projektow, duzo stron z czesciami , fajna szata graficzna ogolnie milo sie czyta. Wiem ze Saxorulez ja czytywal swojego czasu.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 27 Sty, 2010
Greg,
moim zdaniem zeszli na psy, faktycznie są fajne projekty (często okraszone duuuuużą ilością spojlerów) ale nie ma tego mięsa którego zapewne szukasz. nie ma info jak poprawić osiągi, niema HOW TO albo jakichkolwiek testów elementów.
jak dla mnie gazeta po to zeby goście mogli się pokazać... i wybrać fajne lexus looki
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 27 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
Greg,
moim zdaniem zeszli na psy, faktycznie są fajne projekty (często okraszone duuuuużą ilością spojlerów) ale nie ma tego mięsa którego zapewne szukasz. nie ma info jak poprawić osiągi, niema HOW TO albo jakichkolwiek testów elementów.
jak dla mnie gazeta po to zeby goście mogli się pokazać... i wybrać fajne lexus looki
Czaje. Niestety chyba taki jest trend, więcej szpachli i pseudo dizajnu niż performance. W PL to samo - w GT kiedyś były fajne rzeczy, teraz wiocha. Była kiedyś gazetka Spoiler w której było dużo performance'u i fajne projekty (mimo że nazwa nie wskazuje ) - nie ma na rynku.
Zamówiłem sobie aktualny numer PFC, zobaczę co jest w środku. Ciekawe, kiedy przyślą.
Co do pokazywania sie to fakt - na angolskim forum dwóch typków sie brandzlowało że ich C2 były w PFC, czytałem jedne artykuł i to trochę nasz GT-stajl - opisują co tam jest nawkładane. Ale zobaczymy, może jakieś patenty obczaję
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010
Angole są nieźli, gazetka przyszła w 3 dni robocze To szybciej niż list z Woli na Ursynów.
W sumie to jest kilka ciekawych rzeczy, ale nie jakieś odkrywcze niestety. Fajna sprawa, że to już 5tyy numer w którym robią serię upgrade'ów na podstawie C2 VTS Teraz zakładali jakiś gwint Cituning/Leda. Jest też C2 z kompresorem i R26 K-tec a'la R26.R.
Dupy nie urywa.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach