Kol Nr Kierowca Pilot Klub Samochód Napęd Klasa
1 1 Jaskulski Piotr Wierciak Magdalena BMW 318 RWD 4
2 2 Kowalski Matanowski Fiat CC FWD 0
3 3 Korczak Grzegorz Kozłowski Wiktor Subaru Legacy 4WD Open
4 4 Kruślak Patrycjusz Subaru Legacy 4WD Open
5 5 Harkawik Bartłomiej Chojnacki Krzysztof Fiat 126p RWD 0
6 6 Jasiński Jasiński Fiat 126p RWD 0
7 7 Broncher Marcin Trojnar Bartosz Subaru Legacy 4WD Open
8 8 Wilanowski Michał Kacprzak Katarzyna Fiat 126p RWD 0
9 9 Sasim Malinowski Peugeot 106
10 10 Mielnik Mariusz Szymczyk Citroen Saxo
11 11 Sztenkiel Arkadiusz Piątek Marcin Fiat CC FWD 1
12 12 Ponichtera Adam Capała Krzysztof Suzuki Swift FWD 2
13 13 Kołodziej Karol
14 14 Cichoń Wojciech
15 15 Chojnacki Paweł Wiśniewski Rafał Ak Polski Peugeot 106 FWD 3
16 16 Waśkiewicz Honda Civic FWD 2
17 17 Hryniszyn Michał Karbowski Adam Fiat CC FWD 1
18 18 Nowakowski Kamil Kalińska Dominika Fiat CC FWD 2
19 19 Podlecki Robert Machnikowski Jakub Subaru Justy 2
20 20 Przeszłowski Łukasz Zduniak Wojciech Ford Sierra RWD 4
21 21 Karpiarz Grzegorz Popkowski Jakub Suzuki Swift 4WD 2
22 22 Antolik Leszek Krysiak Tomasz Suzuki Swift FWD 2
23 23 Paluszek Artur Ungier Paweł Fiat 126 BIS RWD 0
24 24 Kowalski Łukasz Jędrzejczyk Adam Subaru Justy 4WD 2
25 25 Tomporowski Michał Gross Łukasz Fiat 126p RWD 0
26 26 Lisowski Sergiusz Lisowski Krzysztof Opel Astra FWD 4
27 27 Janczak Maciej Krupa Adam Suzuki Swift FWD 2
28 28 Cichoń Maciej Jędraszczak Karol Renaault Clio FWD 2
29 29 Nivette Jakub Haber Michał
30 30 Wywiałek Sebastian Dziedzic Bartosz Opel Corsa FWD 2
31 31 Teodorek Filip Jachna Marcin Opel Corsa FWD 3
32 32 Cieślak Krzysztof Fiat SC FWD 1
33 33 Kaczyński Dariusz Kaczyński Mariusz Subaru Legacy Open
34 34 Cegielski Adam Garbacz Marcin Suzuki Ignis FWD 3
35 35 Zdziarski Kamil Garbula Artur Fiat CC FWD 0
36 36 Wiśniewski Mateusz Gendek Łukasz Lancia Y FWD 1
37 37 Filipek Andrzej Filipek Grzegorz Hardcore Rally Team Peugeot 106 FWD 3
38 38 Marzysz Piotr Salach Szymon Fiat 126p RWD 0
39 39 Bartołd Igor BMW 318is RWD 4
40 40 Kaczmarczyk Jaskólski BMW 320i RWD 4
41 41 Kołaczewski Jarosław Welenc Mariusz BMW 320 RWD 4
42 42 Jeromin Rafał Wadowski Przemysław Fiat SC FWD 1
43 43 Piłat Artur Piłat Mariusz Fiat 126p RWD 0
44 44 Włodarski Marek Włodarska Katarzyna Citroen Włodarski/hh.org Citroen ZX FWD 4
45 45 Michalczyk Rafał Wasowski Michał Ford Escort FWD 3
46 46 Kotliński Rafał Milewska Magdalena Opel Corsa FWD 2
47 47 Wojciechowski Rafał Iwiński Michał Fiat CC FWD 1
48 48 Urban Roman Stankiewicz Anna
49 49 Tomasiak Maciej Sobolewski Karol Fiat CC FWD 1
50 50 Puczkowski Tomasz Kossowska Aleksandra Subaru Impreza 4WD 4
51 51 Wojciechowski Gość
52 52
53 53
54 54
55 55
56 56
57 57
58 58
59 59
60 60
Marek, powiem tak: pierwszy kjs i tak dasz ciała, bo każdy prawie tak ma stres, napięcie itp. Najważniejsze to starać sie uspokoić, zapamiętac próby i jechać rozważnie, nie napinać się. Przede wszystkim pilot musi mieć spokojną głowę
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 03 Lut, 2010
Vlodarsky napisał/a:
Jak się ma przedni napęd do tylnych ? Na śniegu co lepiej daje radę w KJS ?
Na śniegu rwd leży i kwiczy, szczególnie na próbach takich jak kjs gdzie wiele razy trzeba odjeżdżać z małych prędkości no i co chyba najważniejsze rwd trzeba umieć jeździć tutaj strasznie dużą różnicę robi jakość wkładki mięsnej.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 03 Lut, 2010
Andrzej Chrupek napisał/a:
Najważniejsze to starać sie uspokoić, zapamiętac próby i jechać rozważnie, nie napinać się. Przede wszystkim pilot musi mieć spokojną głowę
A i nie słuchaj tych nierozsądnych rad powyżej, musisz iść o życia na każdym centymetrze trasy, tutaj nie ma miętkiej gry, albo idziesz o wszystko, albo przegrywasz. Najważniejsze to dobrze napiąć się przed startem, nakręcić się, szczególnie pamiętaj o tym, że żadne rwd nie ma prawa Cie objechać, MUSISZ wyprzedzić każde tylno-napędowe auto, to samo tyczy się Hondy, żadna nie może być przed tobą, bo to hańba i zniewaga. To jest bardzo ważne dlatego trzeba o tym myśleć ciągle, cały czas powtarzać to sobie w głowie i wtedy będzie dobrze. Po pierwszej próbie pierwsze co robisz to sprawdzasz czasy i jeżeli którekolwiek z wcześniej wymienionych aut jest przed tobą to znaczy ze jechałeś jak DUPA i musisz na prawdę iść o życie, zacząć jechać na poważnie, a nie zwiedzać trasę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach