Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
kanały ssące gładkie
Autor Wiadomość

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   kanały ssące gładkie

na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   Re: kanały ssące gładkie

mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   Re: kanały ssące gładkie

eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   Re: kanały ssące gładkie

mcken napisał/a:
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione

Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

Wydechowe jak najbardziej.
I bez zadnych progów... czyli tzw porting.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji...

wydechowe mozna robić narobisz sie jak dziki i po paru minutach pracy już benda okopcone

[ Dodano: Pon 20 Lis, 2006 ]
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione

Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów.

ta szczerze to nędzny wynik z takiej pojemności, z 90 KM na 125 słabiutko
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8