1) niezawodność tego co masz pod maską - i w jednym i w drugim aucie jest silnik, ale uwierz mi że serwisowane B16A jest jednak mniej zawodne niż TU5J4. Pomijając silnik jest jeszcze skrzynia za którą oddał byś nerkę, bo żadna ze skrzyń serii MA nie jest w stanie zmienić biegu przy 9000rpm a Hondowskie robią to w serii.
Ja bym nie oddał nerki za hondowską skrzynie w k20a Głowna przyczyna awarii w 2 znanych mi tajperach - oprocz tego ukręcające(skrzynia ze szperą oczywiście) sie połosie mające niby wytrzymać 400KM
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
oj sie dziewczyny poprztykały p106rallye, a nie masz takiego sikającego na bmw??
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
saxorulez, masz racje nic mnie nie przekona, może z wyjątkiem CTR, ITR, S2000 itp. Co nie oznacza że nie szanuje dobrej roboty.A klapsy też dostaje, więc znam swoje miejsce w szeregu.
Też uważam że temat już nic więcej nie wniesie.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach