Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wydech OMP
Autor Wiadomość

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 22 Lut, 2010   

rabarbar, moja dupohamownia mówi że tak samo :) mówisz o wrts czy jakoś tak ??
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Lut, 2010   

no to masz tak cirka ebaut 163,256 kunia
tak-WSTR,stargowalismy na 60 dych chyba
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 22 Lut, 2010   

o tych mowa:
http://www.chiptuning.poznan.pl/Witaj.html :)
tylko że ja bede jechal sam bo nikt kasy teraz nie ma na hamowanie auta.
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Lut, 2010   

tak ,to oni,całkiem kumaty gosc tam obsługuje-ale nie wiem jaka jest normalna cena,nas było trzech
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

kaziu1985pn, Odpowiem za Leona w zależności od wersji i klienta od 1800-2400.
_________________
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

to tak jak el-tec.
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Powiem tak :) na 2 przelotowych do 2500rpm da sie wytrzymac :D Jak jestes twardy. Ja sie juz przyzwyczailem i od roku daje rade. Ale boje sie tego dnia kiedy zapakuje kubły i wyleci tylna kanapa, wtedy zrobi sie naprawde głośno :/

A no i tłumik obowiazkowo z dodatkowym silencerem ;)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Kaziu pamiętaj ze gdybys chciał polatac po torze w Poznaniu/startnąć w jakims superoesie to na przelocie napewno cie nie wpuszczą,norma jest 96 db
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Ile to jest mniej wiecej ? tzn do czego mozna porownac, moj cif dość cichy jest, pewnie by się nadał.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

no ciężko mi to do czegos porownac.To jest dosc duzo ,ja na serynym wydechu z jakims tłumikiem remusa miałem 82-83, na 2 przelotowych tłumikach napewno bedzie wiecej niz 96.
Na wiekszosci stacji diagnostycznych rabią pomiar hałasu więc mozna sobie sprawdzic
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

TOXIC napisał/a:
Powiem tak :) na 2 przelotowych do 2500rpm da sie wytrzymac :D Jak jestes twardy. Ja sie juz przyzwyczailem i od roku daje rade. Ale boje sie tego dnia kiedy zapakuje kubły i wyleci tylna kanapa, wtedy zrobi sie naprawde głośno :/

A no i tłumik obowiazkowo z dodatkowym silencerem ;)


to ja juz odczuwam w lagunie jak tylko odsune zaslone bagaznika jzu slychac roznice w halasie :P
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

U mnie na 2 przelotach od 3 tys zaczyna się ostro... Kanapy brak i dywanów z tyłu. Przyzwyczaiłem się ale w nocy to nie kręce wyżej żeby mnie nie usłyszeli panowie niebiescy :D
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

dlatego chciałbym przelot i komorówkę żeby tez nie odprężać za mocno wydechu żeby dało się nim jechać w trasę typu 400km i żeby głowa nie napieprzała, poza tym poja dupohamownie ma bład pomiarowy bo dziś byłem mojego hamować i przy okazji wyszła usterka która jutro będzie naprawiana.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

eM napisał/a:
Ile to jest mniej wiecej ? tzn do czego mozna porownac, moj cif dość cichy jest, pewnie by się nadał.


http://www.youtube.com/watch?v=zpasNg3FH28

w rajdowce mamy ok 93 dB przy bodajze 3500 (tak jest robiony pomiar) na 1 przelotowym i katalizatorze na koncu
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
dlatego chciałbym przelot i komorówkę żeby tez nie odprężać za mocno wydechu żeby dało się nim jechać w trasę typu 400km i żeby głowa nie napieprzała, poza tym poja dupohamownie ma bład pomiarowy bo dziś byłem mojego hamować i przy okazji wyszła usterka która jutro będzie naprawiana.



pewnie maja patent

ale my zrobilismy do mnie komorwoke to brzmiala jakbym mial wiadro gwozdzi w tłumiku :P


przelotowy srodkowy + komorowka bylo tak metalinczne darcie ze masakra


wiec zostaly dwa przeloty srodkowy ma zwezke na 2,25 i to sporo wyciszylo a mocy nie ubylo :D
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9