auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
Powiem tak na 2 przelotowych do 2500rpm da sie wytrzymac Jak jestes twardy. Ja sie juz przyzwyczailem i od roku daje rade. Ale boje sie tego dnia kiedy zapakuje kubły i wyleci tylna kanapa, wtedy zrobi sie naprawde głośno
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
Ile to jest mniej wiecej ? tzn do czego mozna porownac, moj cif dość cichy jest, pewnie by się nadał.
_________________ Samochody to ZUO!
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
no ciężko mi to do czegos porownac.To jest dosc duzo ,ja na serynym wydechu z jakims tłumikiem remusa miałem 82-83, na 2 przelotowych tłumikach napewno bedzie wiecej niz 96.
Na wiekszosci stacji diagnostycznych rabią pomiar hałasu więc mozna sobie sprawdzic
Powiem tak na 2 przelotowych do 2500rpm da sie wytrzymac Jak jestes twardy. Ja sie juz przyzwyczailem i od roku daje rade. Ale boje sie tego dnia kiedy zapakuje kubły i wyleci tylna kanapa, wtedy zrobi sie naprawde głośno
A no i tłumik obowiazkowo z dodatkowym silencerem
to ja juz odczuwam w lagunie jak tylko odsune zaslone bagaznika jzu slychac roznice w halasie
U mnie na 2 przelotach od 3 tys zaczyna się ostro... Kanapy brak i dywanów z tyłu. Przyzwyczaiłem się ale w nocy to nie kręce wyżej żeby mnie nie usłyszeli panowie niebiescy
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010
dlatego chciałbym przelot i komorówkę żeby tez nie odprężać za mocno wydechu żeby dało się nim jechać w trasę typu 400km i żeby głowa nie napieprzała, poza tym poja dupohamownie ma bład pomiarowy bo dziś byłem mojego hamować i przy okazji wyszła usterka która jutro będzie naprawiana.
dlatego chciałbym przelot i komorówkę żeby tez nie odprężać za mocno wydechu żeby dało się nim jechać w trasę typu 400km i żeby głowa nie napieprzała, poza tym poja dupohamownie ma bład pomiarowy bo dziś byłem mojego hamować i przy okazji wyszła usterka która jutro będzie naprawiana.
pewnie maja patent
ale my zrobilismy do mnie komorwoke to brzmiala jakbym mial wiadro gwozdzi w tłumiku
przelotowy srodkowy + komorowka bylo tak metalinczne darcie ze masakra
wiec zostaly dwa przeloty srodkowy ma zwezke na 2,25 i to sporo wyciszylo a mocy nie ubylo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach