Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Anti-lift kit - Whiteline - kto może załatwić
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 11 Lut, 2010   

rasta napisał/a:
PiTT, bez paniki wydawało mi się, że jesteś swiadom, że może byc taka opcja że przyjdzie zabulić 3% cał i 22% Vat.

Jeśli masz napisane, na przesyłce 15x $ to idziesz, że tyle zapłaciłeś na sklepie internetowym. Jak zażądają potwierdzenia to uderzasz do mnie i robimy wydruk z Ebay na tą kwotę (HTML i Photoshoip twoim przyjacielem) i po kłopocie :D

spoko, ale na serio pierwszy raz zamawiałem coś ze Stanów i myślałem że paczka dojdzie prosto pod moje drzwi, zresztą ktoś inny mi tak nawet powiedział :D
no nic, człowiek uczy się na błędach, ale mimo wszystko i tak jestem zadowolony :]
dzięki dla Ciebie za zamówienie i dzięki dla eMa za dobre rady, wszystko ogarnąłem dzisiaj rano i za jakiś tydz. powinni przysłać pocztą (swoją drogą to też jest chore żeby nie można było odebrać na miejscu, jest to zwyczajne naciąganie uczciwych rodaków)
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Czw 11 Lut, 2010   

zapłaciłeś od kwoty 150 USD ?
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 11 Lut, 2010   

PiTT, jest bardzo różnie - czasami pod drzwi, a czasami trzeba dymać do celnego. Paczka raczej nie duża więc była szansa, że nie będą wiskać ale jak widać jest inaczej.


Finalnie i tak na pewno taniej jakbyś brał z EU/PL.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

zamontowane
podziękowania dla Miniaca za profi ogarnięcie tematu
oczywiście nie obyło się bez przeszkód, ukręciła się 1 śruba :D
no, ale chłopaki w ekspresowym tempie ogarnęli temat
nie będę pisał o wrażeniach z nowymi częściami bo wiadomo że nie będą wiarygodne, te emocje :rotfl:
ale pojeżdżę jeszcze trochę i dam znać co się zmieniło ;)
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

PiTT, wiedzę że profi warsztat został wybrany ;D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

rasta napisał/a:
PiTT, wiedzę że profi warsztat został wybrany ;D

wiesz, co rozmawiałem z kilkoma osobami o tym montażu, m.in. z Miniaciem w pierwszej kolejności a nie lubię zawracać dupy i potem jechać do kogoś innego ;)
dodatkowym argumentem była możliwość ustawienia zbieżności na miejscu + możliwość wykorzystania szarpaków
jestem bardzo zadowolony z roboty i podejścia do klienta ;)
zostałem przy okazji przeszkolony z pracy zawieszenia :]
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

jechałem, różnica porażająca + 10KM :) a tak poważnie to mam nadzieje, że ten zestaw załatwi sprawę ruszających się sanek.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

kamil_wrc napisał/a:
jechałem, różnica porażająca + 10KM :) a tak poważnie to mam nadzieje, że ten zestaw załatwi sprawę ruszających się sanek.

teoretycznie nie powinno to mieć nic znaczenia z tymi ruszającymi się sankami i stukaniem ;D
ale póki co nic nie słyszałem, jestem dobrej myśli, jak coś będzie nie tak to wiem gdzie mam pojechać z reklamacją :rotfl:
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

to po chu*j montowałeś ?
Do Chin ?
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

PiTT, ty mnie nie musisz się tłumaczyć - uważam, że dobry wybór!

Zmam Miniaca już dość długo, to on przecie ogarną Morsa od A do Z i to w dodatku 2 razy :D

Ps. Chyba mnie źle zrozumiałeś :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

rasta napisał/a:
PiTT, ty mnie nie musisz się tłumaczyć - uważam, że dobry wybór!

Zmam Miniaca już dość długo, to on przecie ogarną Morsa od A do Z i to w dodatku 2 razy :D

Ps. Chyba mnie źle zrozumiałeś :lol2:

;)
dobrze zrozumiałem, ale chciałem żeby innym nie było przykro :D

kamil_wrc napisał/a:
to po chu*j montowałeś ?
Do Chin ?

już dawno się nauczyłem, żeby żadnymi modami nie jarać się przedwcześnie
wolę mieć nastawienie neutralne i się miło zaskoczyć niż odwrotnie
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

PiTT, jak sprawa podsterowności, jest lepiej?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 27 Lut, 2010   

martin.h napisał/a:
PiTT, jak sprawa podsterowności, jest lepiej?

pojeżdzę i dam znać, póki co uskuteczniałem slalom między dziurami w drodze... jak to nazywają drogowcy "spękalinami" :rotfl:
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

pierwsze wrażenia
został znacząco wyelimiminowany problem podsterowności, od samego początku nieco mi to przeszkadzało
teraz trochę pośmigałem po rondach, łukach, zakrętach i muszę przyznać że jest na +
najbardziej odczuwalna jest różnica właśnie przy szybkich ruchach kierownicy, bardzo ładnie ustawia się teraz w zakręcie, na torze muszę sprawdzić, ale przewiduję że obecnie może przejść w nadsterowność w szybkich łukach, do tej pory ciężko było zarzucić dupą, ale też z uwagi na fakt że wyjeżdżający przód nieco weryfikował prędkość
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

czyli złapałeś trochę przyczepności z przodu - zacnie
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8