Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody paliwowe w 106
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   Przewody paliwowe w 106

Panowie, czy w 106 oryginalnie i fabrycznie przewody paliwowe idą wnetrzem auta przy progu, czy na zewnątrz?
Niestety nie pamietam jak to było w cywilu i człowiek, ktory wstawiał mi klatkę tez nie pamieta.
Sprawa jest istotna, bo teraz mam przewody wewnątrz auta, ktore nie mają stalowego oplotu i zastanawiam sie czy nie będzie problemu na BK.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

w mojej rajdowce sa na zewnatrz.. i chyba sa seryjne.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

Bezpieczniej wewnątrz w oplocie
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:
Bezpieczniej wewnątrz w oplocie

w oplocie zawsze lepsze... tak jak i hamulcowe ;)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

ja np. mam wewnątrz seryjnie, ale to mk1
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

ja miałem na zewnątrz w 106. trochę się pogięły po dzwonie i auto nie odpalało ;)
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

W saxo oryginalnie przewody idą wewnątrz samochodu zaraz przy progu po stronie kierowcy i wychodzą zaraz obok serwa od hamulców.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 04 Mar, 2010   

Dzieki Panowie.
Przejrzałem foty mojego starego rallye i tam przewody oryginalnie szły na zewnątrz.
W s16 szły na bank wewnątrz, bo zauwazyłem, ze zostały orginalne uchwyty na progu własnie na 2 przewody.
Teraz decyzja
- wywalac przewody z kabiny na zewnątrz i dobrze zabezpieczyc?
- czy kupic przewody w stalowym oplocie i poprowadzic wnętrzem?
To drugie rozwiązanie jest chyba bardziej kłopotliwe, bo nie mam skąd wziąc takich przewodow no i podobno zle sie je zarabia.
Czasu mam max 8 dni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.22 sekundy. Zapytań do SQL: 13