Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia BE + blok TU
Autor Wiadomość

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

Tak btw. to słyszałem o wkładzie na prostych zębach do MA, niejaki Królikowski miał to w rajdowej 106, składali to moi znajomi, ale nie wiedzą jakiej to było produkcji. Słyszał ktoś coś?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

tak QUAIFE lub BACIO ROMANO
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

Na seryjną skrzynie na prostych zębach chyba mówią "French gearbox"
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

GeKo napisał/a:
French gearbox"


"dog gearbox"
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

martin.h napisał/a:
Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.


Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

saxorulez napisał/a:
dog gearbox

dogbox to chyba określenie kłowej skrzyni, a ten wkład o którym pisałem podobno był tylko na prostym zębie, ale nie kłowy o_O

Poza tym podpytałem, i to było chyba produkcji czeskiej, więc prawdopodobnie sporo taniej niż quaife czy BR
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

k-mart napisał/a:
Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?


Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły.

Można też kupić sekwencję -> http://www.swrmotorsport...._sequential.htm ale to podobno koszt zbliżony do 20k zł.

Czy posiada ktoś informacje ile kosztuje najtańszy wkład kłowy do MA?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

czyli synonim "dostać w kły" - oznacza po prostu szybko zmieniać biegi w kłówce...
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

PPG
http://www.ppgearbox.com.au/
http://www.saxperience.co...ad.php?t=190865
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

martin.h napisał/a:
Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły


O to mi chodzilo.
A czy skosnych zebow na zebatkach nie da sie wygiac mlotem i kombinerkami na proste?
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

da się, na dniach będę właśnie to robił, porobie foty i zrobie jakiś guide

szprzęgiełek kłowych nie montuję, nie lubię używać siły przy zmienie biegów
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

To nie są tanie rzeczy Halinka...

http://images.google.pl/i...%26tbs%3Disch:1
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

Apropo skrzyni BE:

Cytat:
Peugeot Sport skrzynia BE4/5 16 marca 2010

Skrzynia biegów BE4/5 na synchronizatorach ze szperą w komplecie z grubymi półosiami,metalową tarczą sprzęgła,podporą półosi,czyli wszystko aby ją zamontować do Peugota 206 XS 1,6 16V.Homologowana PG-12x68 , 1-12x35 , 2-16x30 , 3-20x28 , 4-20x23 , 5-27x26. V.max na 15 cali 160 km/h.Po przeglądzie.

cena: 15.000
telefon: 502-077-746
imię i nazwisko: Robert Smolarek
adres: Kęty
województwo: małopolskie
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 16 Mar, 2010   

p106rallye napisał/a:
PPG
http://www.ppgearbox.com.au/
http://www.saxperience.co...ad.php?t=190865


"i need more stronger box for my saxo vts turbo.i have a be4 gearbox now and broke 12 times " to jednak te skrzynie BE to nie takie kozaki jak mowią :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 12