Tak btw. to słyszałem o wkładzie na prostych zębach do MA, niejaki Królikowski miał to w rajdowej 106, składali to moi znajomi, ale nie wiedzą jakiej to było produkcji. Słyszał ktoś coś?
Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
martin.h napisał/a:
Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.
Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
saxorulez napisał/a:
dog gearbox
dogbox to chyba określenie kłowej skrzyni, a ten wkład o którym pisałem podobno był tylko na prostym zębie, ale nie kłowy
Poza tym podpytałem, i to było chyba produkcji czeskiej, więc prawdopodobnie sporo taniej niż quaife czy BR
Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?
Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
martin.h napisał/a:
Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły
O to mi chodzilo.
A czy skosnych zebow na zebatkach nie da sie wygiac mlotem i kombinerkami na proste?
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Wto 16 Mar, 2010
da się, na dniach będę właśnie to robił, porobie foty i zrobie jakiś guide
szprzęgiełek kłowych nie montuję, nie lubię używać siły przy zmienie biegów
Skrzynia biegów BE4/5 na synchronizatorach ze szperą w komplecie z grubymi półosiami,metalową tarczą sprzęgła,podporą półosi,czyli wszystko aby ją zamontować do Peugota 206 XS 1,6 16V.Homologowana PG-12x68 , 1-12x35 , 2-16x30 , 3-20x28 , 4-20x23 , 5-27x26. V.max na 15 cali 160 km/h.Po przeglądzie.
cena: 15.000
telefon: 502-077-746
imię i nazwisko: Robert Smolarek
adres: Kęty
województwo: małopolskie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach