auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006 Jakie auto sluzbowe
A wiec macie taka sytuacje:
- trzeba kupic dla siebie auto sluzbowe do 100.000 PLN
- do wyboru mamy 4 producentow: Renault, VW, Opel, Skoda
- nie moze byc to samochod sportowy (Clio Sport itd...)
- benzyna lub diesel bez znaczenia
- w miare auto reprezentacyjne (czyli pewnie klasa: Laguna, Superb, Passat)
Prosze o rade co byscie polecali, dlaczego, w jakiej wersji??
Ja niedawno wybieralem samochod dla ojca, lecz przedzial cenowy byl do ok 80 tys. Wybor byl pomiedzy nowa Jetta 2.0 tdi/2.0 fsi nawet w wersji sportline z tego co pamietam, Avensisem 1.8 lub Octavia 2.0 tdi/2.0 fsi. Octavia napewno kusila cena i wyposazeniem, tak samo jetta byla drozsza od Octavii ale za to full wypas, a Avensis golas. Wkoncu wyszlo tak ze ojciec jezdzi Avensies 2.0 D4D ale w golasie... ale to byl jego wybor przez sentyment do Toyoty (mial 5 corolli i ostatniego avensisa).
Do 100 tys to udaloby sie wyrwac nowego Paska? A jak nie to jest nowa Jetta 2.0fsi w wersji sportline i do tego zostaje Ci prawie 20 tys na dodatki
Co do Renault to hm... Brat jezdzil firmowka Laguna 2.0 w kombi w wersji Privilege i po pol roku ja sprzedali bo wiecej stala w warsztacie niz jezdzila, kumpel smiga pol roczna tez 2.0 i tylko problem z elektronika byl jakis maly a poza tym jest super zadowolony. Ja jezdzilem Laguna 2.0 GT i bylem bardzo zaskoczony pozytywnie ale niestety to juz nie ten przedzial cenowy.
Skoda? Ja bym bral Octavie RS niby nie samochod sportowy ale troche szybszy od innych. Superb? jedzilem 1.9 tdi nie powalil mnie na kolana ani osiagami, ani stylistyka, zadne halo.
Opel?? ja jestem kompletnie na nie, przez cyrki jakie mam z roczna Astra... Jedno wielkie gowno i nic wiecej.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Ostatnio zmieniony przez BaRtO_206GT Śro 22 Lis, 2006, w całości zmieniany 1 raz
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
Ja bym brał nowego Paska... jest najbardziej elegancki i pasuje moim zdnaiem jako auto służbowe.. plus można go fajnie wyposażyć. Do wyboru 2.0 TDI lub 2.0 FSI (ten benzynowy bardzo chwalony..)
Superb - chyba troszkę stara konstukcja i w superbie dobrze wyglądasz z tyłu a nie za kierownicą
Renault - Laguna???? nie mam pytań.. fajne auto ale wogóle nie elegnckie, za dużo ich jest
Opel - to jest taka marka?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
no dobra to jeszcze dodam kilka faktow zeby nie bylo:
ja obecnie jezdze laguna 2.0 T i moim zdaniem to tam tylko dobry jest silnik (bo sie nie placi za serwis - firmowe auto )
Wczoraj bylem w VW i co sie okazalo, o jakimkolwiek samochodzie 2.0 TDi mozna zapomniec do kwietnia 2007 roku bo ich nie ma. Jetta 2.0 TDI wychodzi prawie tyle co mi zaproponowali za paska. Golfa 1.6 nie kupie sorry. Ogolnie wyglada na to ze nie ma samochodow obecnie i trzeba bardzo dlugo czekac.
Ja dostalem oferte na Passata Cofortline, z klimatronikiem, skorzana kiera, alu felgami i dodatkowymi bajerami - cena do zaplacenia 90.081 PLN, aha silnik 2.0 FSI (niestety nie powala). Za ta cene nie kupie zadnego opla Vectry .
Najchetniej to bym chcial Golfa 2.0 TDI 140 KM ale raz ze nie moge czekac a dwa ze juz chyba sie wyjezdzilem malymi samochodami, poza tym do zabawy mam clio i teraz chce cos wygodnego.
Czekam na dalsze plusy i minusy - np istotne jest to ze kolega napisal ze 2.0 FSi sa dobre bo ja slyszalem zupelnie inne opinie o tym silniku
U mnie zrobiono przesiadkę z poprzednich pasków 1.8T na nowe 2.0 FSI. I kierowcy narzekają, że mułowate te silniki.
Środek moim zdaniem też nie powala. Mamy jakieś niezłe wersje, ale plastiki w środku pozostawiają dużo do życzenia. Bardziej podobał mi się poprzedni model.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
Siedzialem wczoraj we wszystkich wersjach (Golf, Jetta, Passat) - powiem tak roznica jest powalajaca, Passat jest o 1000 x ladniejszy od Jetty i Golfa. Moj brat jezdzi Bora czyli poprzednim modelem i nie widze zadnych zmian w srodku, ba jest chyba gorzej niz bylo.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
ja bym sie trzymal laguny, o oplach nie wiem nic, vw i skoda to to samo.
Przymiez sie do laczka 3.0 V6, moim zdaniem sporo lepszy od 2.0T. Albo 2.2dci
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
ostatnio dostalem cynk ze jest golf 5 do kupienia za 90tysi. jest reprezentacyjny - full opcja, 5 drzwi, wygodny - dsg, co prawda uzywany 30tys km ale 1 wlasciciel. mimochodem dorzuce jeszcze ze ma takie dziwne oznaczenie, nie bardzo wiem co znaczy moze wy bedziecie wiedziec... gti? czy cos takiego?
ps. jetta 2.0 tfsi 200KM sportline kosztuje 94tys nowa.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
k-mart napisał/a:
ja bym sie trzymal laguny, o oplach nie wiem nic, vw i skoda to to samo.
Przymiez sie do laczka 3.0 V6, moim zdaniem sporo lepszy od 2.0T. Albo 2.2dci
Laga 3.0 V6 = porażka, o wiele bardziej awaryjna od 2.0 T. Szczerze mowiac Laguna to moj ostatni wybor, raz ze sie przejadla a dwa ze w ciagu 2 lat na serwis wydalem 40.000 PLN. Poza tym jest tak popularna ze jak sie na nia patrzy to juz lepiej dwa palce w gebe wlozyc ehhh.
JIMEK napisał/a:
ostatnio dostalem cynk ze jest golf 5 do kupienia za 90tysi. jest reprezentacyjny - full opcja, 5 drzwi, wygodny - dsg, co prawda uzywany 30tys km ale 1 wlasciciel. mimochodem dorzuce jeszcze ze ma takie dziwne oznaczenie, nie bardzo wiem co znaczy moze wy bedziecie wiedziec... gti? czy cos takiego?
ps. jetta 2.0 tfsi 200KM sportline kosztuje 94tys nowa.
[ Dodano: Sro 22 Lis, 2006 ]
aha gti czarny
wszystko ladnie i pieknie ale nie moge miec sluzbowego GTI - bo wtedy juz bym predzej kupil roczna STI ze stanow . Dwa, auto musi byc nowe
P.S. Jetta 2.0 TFSI kosztuje 94.000 ale zeby ja miec musialbym czekac do Czerwca 2007
P.S. 2 Ja nie jestem wlascicielem tej firmy ani czlonkiem zarządu - nie moge szaleć, a i tak wszystko zalezy od szefa czy mi zatwierdzi moj wybor (rownie dobrze moze powiedziec niech Pan kupi sobie Megane 1.4)
i z tą Jettą to jest fajna opcja. Za 6 tysi można dokupić jakieś dodatkowe wyposażenie (i lakier, bo w cenie jest tylko biały) i za 100 tysi jest fajna i dobrze jeżdżąca fura.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Lis, 2006
anjas napisał/a:
i z tą Jettą to jest fajna opcja. Za 6 tysi można dokupić jakieś dodatkowe wyposażenie (i lakier, bo w cenie jest tylko biały) i za 100 tysi jest fajna i dobrze jeżdżąca fura.
tak jak powyzej, nie moge czekac na samochod do Czerwca 2007
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach