Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
clio i dziwne zachowanie układu chłodzenia
Autor Wiadomość

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010   clio i dziwne zachowanie układu chłodzenia

ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko stojąc w korku 10 - 20 min temperatura silnika powoli rośnie na skali do kropki przed podwójną linią i dopiero opada szybciej do połowy skali. po czym znowu zaczyna powoli rosnąć i po dojściu do tego samego miejsca opada. W poprzednim renaulcie oscylowała w mniejszym zakresie i martwi mnie że tak wysoko dochodzi a jeszcze upałów nie ma na dworze.
To jest normalne w sportach czy jeden z przekaźników od 1 stopnia dmuchawy chłodnicy jest walnięty ?? termostat i czujnik temp zmieniony wczoraj a mimo to nadal tak samo się dzieję, układ odpowietrzony śrubką a potem procedura z obrotami.
gdzie są przekaźniki od dmuchawy ?? chyba że macie inną sugestie.
dodam że żadna kontrolka się nie zapala.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010   

co to jest procedura z obrotami? Żeby wiedzieć czy nie działa pierwszy bieg trzeba to sprawdzić. Ja używam funkcji test urządzeń wykonawczych / wentylator chłodnicy / bieg wolny a następnie bieg szybki. Dosyć łatwa sprawa :-) można też obserwować wskazania temp płynu/oleju itd.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

Vlodarsky, clio według dokumentacji w celu odpowietrzenia układu trzeba go trzymać przez 20 min na obrotach ok 2500 bo do termostatu to jest śrubka żeby łatwiej układ się napełniał dalsza część robi sie z automatu. tylko że nie mam możliwości zrobienia takiego testu bo jakiegokolwiek fejsu żeby się podpiąć pod ecu brak :( wyskakiwać w drodze jak dojdzie tak wysoko to też trochę głupio :D niestety dodatkowych zegarów brak bo to clio 2 ale są w planie na przyszły rok.
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

przekaznik wentylatora jest w obudowie wentylatora kolo gornej rury chlodnicy
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

wasq, tam gdzie są bezpieczniki, obok aku ??
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   



zobacz włodziu jak mi twoje posty posty wyskakują ...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

kurde, screen z dwóch monków mi sie zrobił, chodzi o ten lewy ...
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

mnie tak samo :)

Vlodek - zmien czcionke u siebie :D

PS teraz kazdy wie, ze Michal ma dwa monitory!! :D
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

Synek napisał/a:
kurde, screen z dwóch monków mi sie zrobił, chodzi o ten lewy ...

jakby nikt sie nie domyślił ze się chwalisz dualheadem ^_^

a Marek takie robi krzaki bo pisze z komórki i coś z kodowaniem znaków się popitoliło w zagnieżdżonym browserku.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

można kadrować w pejncie ?
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

ostatnio Łukasz wspominał coś o burdelu na forum :rotfl:
Kto posprząta?

Losowanie: 1- ja 2-majk 3-jaka 4-włodek

losuje... <javascript random>
2
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

dobra :(
posprzątam...
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010   

a już myślałem że coś konkretnego będzie bo tyle postów przybyło :D
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

kaziu1985pn napisał/a:
a już myślałem że coś konkretnego będzie bo tyle postów przybyło :D



nie nie nie


przeciez napisalem w obudowie wnetylatora jest przykrecony jedna sruba rezystor dmuchawy

na tym plastiku ktory jest nachlodnicy :D
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

właśnie wróciłem od mechanika speca od francuzów żeby się umówić na wizytę,co do temp stwierdził że skoro termostat i czujnik nowy to mieli kilka takich przypadków że wskaźnik temp był walnięty ale we wtorek to dokładnie sprawdzą. święta się skończyły to zaraz zejdę jeszcze zobaczyć ten rezystor.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9