Nie mów, że ścigałeś się na prostej? To niedopuszczalne, chyba że Hondą.
niestety Honda na razie, mimo zmierzonych 191 koni i trochę niższej wagi od clio, na prostej trochę dostaje od renówki... więc od tej bmki dostałaby jeszcze bardziej... Za to po zakrętach jeździ się nią całkiem przyjemnie.
Mam też nadzieję, że lada chwila honda będzie szybsza prostej od clio.
kiedyś chorowałem na to auto. gang silnika miód. prowadziło sie to idealnie. gratki!
_________________ 0-1
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010
no sie wysrało!!!
Najpierw auto zrobiło bezproblemowo 2500 km po europie,po czym we wrocławkim korku padł termostat,zagotowało sie ,pękł zbiorniczek wyrównawczy(zintegrowany z chłodnicą),troche mnie to kasy i nerwów kosztowało,po naprawie auto hula,nie grzeje sie itd ale obawiam sie czy głowica nie dostala po dupie....
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010
Bonczek wypraszam sobie, ja ostatnimi czasy jestem krolem rozmowy na Car.go i moge z czystym sumieniem dolaczyc do tych ktorzy tam spalaja sladowe ilosci paliwa, bo jedynie na dojazd i odjazd
rabarbar - a uszczelke pod glowica wysralo czy nie ? W Roverach bylo tak ze jak plyn sie gotowal to pierwsze co umieralo to uszczelka pod glowa
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010
dziwne ale nie wysrała,a przynajmniej nie ma zadnych objawów-nie grzeje sie ,nie ma oleju w wodzie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010
No to moze nic sie nie stalo. Jak dlugo mniej wiecej jechales na takim przegrzaniu?
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010
raczej niedługo ale cisnienie sie zrobiło niezłe bo rozwaliło obudowe termostatu i pękł na zgrzewie zbiorniczek wyrównawczy,bałem sie ze glowica na smietnik(bo podobno w tych silnikach sa bardzo wrazliwe na przegrzanie),nawet juz zacząłem szukac silnika 3.0 231 KM z e46
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach