auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 30 Mar, 2010
o cizas, az na tyle to ja tego swojego auta do mechanika nie odstawilem dobrze ze sobie zostawiłem ta seryjna puszkę bo bym sie zaplakal hehe no ale spoko wazne ze sprawdzimy jak to sie ma do droższych aftermarketowych konstrukcji
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
Na chwilę obecną tak wygląda lista wspierających akcję
-Subary z KRC
-Leon
-Adi co był z nami na Wyrazowie
-Janusz
-Toxic
-Geko
-Kaziu1985pn
-Marek23
Na koniec będą piękne listy pochwalne wysłane do waszych Mam
Na chwilę obecną tak wygląda lista wspierających akcję
-Subary z KRC
-Leon
-Adi co był z nami na Wyrazowie
-Janusz
-Toxic
-Geko
-Kaziu1985pn
-Marek23
Na koniec będą piękne listy pochwalne wysłane do waszych Mam
GeKo,
idziesz grubo...będzie member of the jer 2010
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 09 Kwi, 2010
W związku z pytaniami, podaje dane do przelewu
32 1050 1227 1000 0022 9062 8409
Grzegorz Kowal
wpłacamy po 50zł
Na chwilę obecną z budżetu poszło 200zł
100zł nierdzewka, kolanka
95zł łączniki gumowe
Pozostała kasa pójdzie na dodatkowe pomiary, paliwo, oraz odesłanie dolotów do firm i osób które ich nam użyczyły.
Zagwarantowane mamy 24 pomiary za każdy następny płacimy 30zł. I tu ich na pewno kilka będzie bo będziemy na koniec kombinować z różnymi długościami dolotów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach