auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010
he he;), o ile z dołem by nie było problemów, bo zrobi się jakieś stopy przykręcane i do nich przyspawa dolne części rurek, to problem będzie z górą, bo rozumiem że to ma być rozkręcane?
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010
wasq napisał/a:
a tak z ciekawosci jak taka polklata ma sie do zalacznika J ??
Nijak
Załącznik J nie przewiduje czegos takiego jak półklatka.
GeKo napisał/a:
np coś takiego
Pałąki schodzace do podpór tylnych muszą być proste i tworzyć kat min 30stopni
eM napisał/a:
czy mozliwa jest do zrobienia rozporka typu X?
Em zawsze mnie interesowało po co chondziarzom trzepak do suszenia gaci w samochodzie ??
Jaki jest sens usztywniania tylnych słupków w samochodzie ???
Geko:
Czy ta klatka w subaru z 1 strony to jest robiona wg homologacji Subaru ???
Bo kilka rur w tylnej części wydaje mi się niezgodnaz załącznikiem "J" ale ważniejsza jest homologacja i stad moje pytanie.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010
Gołąb napisał/a:
chcesz go wystraszyć , nieskręcaniem Hondy ??
proste!! siada taki włascicel francuza na prawy do eMa... i mysli:
- "pfff to je honda to nie może skręcac"
pierwsza prosta, zblizaja sie do zakrętu eM nie odpuszcza koleś mysli: "kuref, przecież to honda, nie skręciiiiimy..."
eM lekko zwalnia wchodzi w zakręt... i bach.... koleś na prawym już mokre gacie.... Proste
ps. no to teraz emerytek znowu będzie twierdził ze wchodzę w dupę bo chce być czerwony...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach