Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Testy układów dolotowych w Clio 172/182
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

no właśnie się nie da..
walczę z tym..
zapewne się da ale mi nie wychodzi
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

martin.h napisał/a:
Można coś zrobić aby menu nie wjeżdżało na tekst?

o to to
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

saxorulez, coś nie wyszło menu zasłania artykuł :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

serio.. czego nie powiecie :)
musicie poczekać na anjasa - on to ogarnie jutro bo mnie to przerasta technicznie :)
miłęj lektury dolnej połowy artykułu :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

tak teraz patrze a nie miał być jeszcze testowany seryjny z ITG ??
 
 

leon 
seksualny leniuch
say my name!

auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Dołączył: 31 Mar 2009
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

nie nie miał być .. o wynikach samej wkładki ITG dużo wiemy z UK (co prawda tam byl testowany Pippercross ale to raczej podobnej maści sprawa) przyrost 1,5 Km i 4 Nm

mam pytanie czy zdjęcie mojego wozu specjalnie jest dwukrotnie na początku - tzn to jest to samo zdjęcie i to mnie dziwi :> no i tekst na końcu wyświetla mi się w czerni - tak ma być ?

no i najważniejsze dobrze w końcu móc się podzielić zdobytymi informacjami i wynikami :)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

Brakuje, jeszcze 2 fotek z pomiarów z poprawkami i tekst na dole zczerniał :] , ale to już ścignę Anjasa jutro.

Leon z tego co pamiętam, to była wkładka K&N i przyrost 0,4KM.
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Czw 06 Maj, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

leon, tylko że wiadomo ile testy z UK są warte :) no dobrze część testów.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Zaraz to ogarne, bo widzę, że coś się popierdzieliło.

Widzę, że ktoś dobrze namieszał ;)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Łokej, ogarnąłem. Artykuł jest pod linkiem:

http://www.hothatch.org/i...d=136&Itemid=51

Niestety jak się wejdzie po prostu na hothatch.org to są widoczne 2 artykuły (nowy i stary). Prośba do Łukasza o usunięcie tego wrzuconego wcześniej, bo jest zablokowany i ja nie mogę go usunąć.

Artykuł musiałem wrzucić od nowa, ale starałem się skopiować wszystko tak jak było w pierwszej wersji. Jak będą uwagi to dajcie znać, będziemy poprawiać ;)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Ladny test, mam u siebie jeden z ukladow i w sumie ten dolek jest malo odczuwalny ale kopniecie po 4.5k-5k rpm juz sie czuje przynajmniej dzwiekowo, no i tak jak napisane w artykule zalezy kto co potrzebuje (mi by sie przydalo krotsze przelozenie by trzymac ciagle gorny zakres) a tak z innej beczki, bezpieczne jest krecenie seryjnego dolu do 7700rpm ? czy cos w tym aucie bylo "lizniete" ?
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Bardzo ładny artykół :) ładne foteczki i wykresiki. Ale kto to w ogóle jest ten ITG ?? :]

Nath, 8200 to taka teoretyczna granica seryjnych gratów, Ja od roku jeżdżę do 7800 i wszystko gra.
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Jak dla mnie wypas. Zabrakło mi jednak simoty w teście. A liczyłem na to.
http://filtry.simota.home...uemart&Itemid=1
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

bardzo fajny test, myślę że spokojnie dałoby się wygładzić ten dołek, bo jednak taki spadek w środkowym zakresie w dupowozie to niezbyt ekskluzywna opcja...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Silnik jest seryjny więc 7800 to górna granica na której może pracować hydraulika. W praktyce przeważnie kręci się motor do 7500, powyżej i tak skrzynia nie chce obsługiwać tych obrotów, chyba że trafi się idealnie w odcinkę ze zmianą biegu.
Dołka w trakcie jazdy się nie wyczuwa, dopóki 2 auta w takim podobnym setupie nie staną na kresce, z rolki.
pit, Ta simota była badana podczas jednego z brytyjskich testów, wypadła gorzej od serii w całym zakresie jeśli dobrze pamiętam. Dlatego zrezygnowaliśmy, podobnie ze wszelkich układów mających otwarty stożek pomiędzy aku a blokiem silnika. Tak głównie wyglądał brytyjski test i wszystkie rozwiązania oprócz K&N57i (w peaku chyba 1KM) z osłoną termiczną, poniosły sromotną porażkę.
Yarko Dołek nam się udało wygładzić. Jest już dodany ostatni wykres dodany po wygładzeniu.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13