Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
EVO XI goes diesel hybrid
Autor Wiadomość

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   EVO XI goes diesel hybrid

zapraszam do dyskusji http://www.autocar.co.uk/...AllCars/250385/
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Szczerze ? Brak slow o_O

Nie nie nie nie,
to musi byc jakis zart
_________________
i kno u got soul
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

:rotfl:
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

ale dlaczego, przecież to nie jest wybryk producenta, ale odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Jaki popyt taka podaż ...
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Nie wiem ktory milosnik evo, chcialby aby jego wymarzony samochod byl na bloto.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Jest w imprezie musiało kiedyś dotrzeć do Mitsu, czekam na wysokoobrotowego TYPE-R na gnojówę :D
_________________
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Takie same były przecież opinie jak wchodziła impreza w dieslu i jakoś się przyjeła. Musimy pamiętać, ze te samochody mają zaspokajać potrzeby jak najszerszej gawiedzi, a nie procenta fanatyków.
Teraz każdy będzie mógł zdecydować z jakim napędem kupić sobie samochód. Lata 90 się skończyły. Do gry wchodzi ekonomia - zyski, zyski, zyski...
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

miłośnik Evo kupi w benzynie, ale ma alternatywę. Producent także chce legendę udostępnić tym , którzy wolą diesla. Ja to rozumiem.
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

kamil napisał/a:
Takie same były przecież opinie jak wchodziła impreza w dieslu i jakoś się przyjeła. Musimy pamiętać, ze te samochody mają zaspokajać potrzeby jak najszerszej gawiedzi, a nie procenta fanatyków.
Teraz każdy będzie mógł zdecydować z jakim napędem kupić sobie samochód. Lata 90 się skończyły. Do gry wchodzi ekonomia - zyski, zyski, zyski...


Odpowiednikiem EVO jest Impreza STI
EVO =/= zwykla Impreza boxer diesel

Z tego co sie orientuje nie ma eStIaJa na ON.

kamil napisał/a:
miłośnik Evo kupi w benzynie, ale ma alternatywę. Producent także chce legendę udostępnić tym , którzy wolą diesla. Ja to rozumiem.


A ja nie rozumiem ludzi ktorzy lubia sportowe samochody na gline.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Czy to jest informacja z pierwszego kwietnia ?
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Ryba, ja mówię o modelu, a nie wersji. Ale jak tak bardzo chcesz podstawiać tu Evo do STI to czas pokaże czy Mitsu uda się ten zabieg. Jeżeli tak to gwarantuje Ci, ze w 2012 będziesz mógł oglądać na drogach STI Diesel.

Ryba, czas otworzyć oczy...nie można się tak ograniczać. Producenci dają Ci alternatywę. Masz szersze spectrum...Co kto lubi ;)
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

niech go jeszcze wystawia do rajdow, bedzie mial jeszcze lepsze wziecie ;D
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Czytajac ten temat zakladam ze nie tylko ja, ale wszyscy rozumielismy konkretnie EVO, nie seryjnego Lancera.
Jesli chodzi o charakterystyke dizla (i ogolnie silnikow turbodoladowanych) to moze sie kiedys przekonam starczy ze ktos stworzy takiego, zebym nie musial szukac mocy gdzies w polowie zakresu obrotow. Pomijam rzeczy poboczne takie jak dzwiek silnika napedzanego olejem napedowym.

Kamil, co do ograniczen - to kompletnie nie o to chodzi. Chodzi o preferencje.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

dlatego kupuj benzynę, jak zresztą większość z nas by zrobiła, ale nie możemy myśleć zerojedynkowo.

Nikt tez nie mówi o sporcie wyczynowym gdzie dopóki prym będzie wiódł silnik benzynowy to taki będzie kupowany przez fanów.

Ale każda marka, która ma gdzieś korzenie sportowe robi mocne diesle o sportowym zacięciu. Patrz Audi, BMW - te samochody nie wyjeżdżają na OESy a jedynie jako pożeracze autostrad i bulwarowe lans furki. Mitsu też pozostanie takim samochodem i myślę, ze znajdzie się spore grono kupujących właśnie taką wersje EVO...
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Jesli mowimy o zwyklym lancerze, jak dla mnie moze byc nawet na pare.
Jesli chodzi o EVO, jednak wolalbym zeby zostal na benke. Jesli chodzi o inne marki szczegolnie niemieckie samochody ktore sa stworzone glownie do wygody, OK - moga byc pozeraczami autostrad, jednak EVO zawsze kojarzylo mi sie ze sportowa furka.

Dlatego, poki nie mam 40 lat bede kupowal benzyne. A co do tego evo, nie chce tutaj wrozyc z fusow, ale chyba nie bedzie mialo za duzego popytu. Ja wyrazilem swoje zdanie, a wielu ludzi ktorzy kupuja evo interesuja tylko osiagi, bez znaczenia czy siedzi tam bena czy dizel.
_________________
i kno u got soul
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 13