auto: Skoda Octavia
silnik:: 1,9
moc: 160km
Dołączył: 11 Maj 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 last minute wakacje
Jako, że mamy okres wakacyjny moze podzielimy się jakimiś stronkami z ofertami niekoniecznie strony polskie, a moze mamy tu jakiego pracownika biura turystycznego?
auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm Pomógł: 36 razy Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010
W każdym uważajcie na lotniskach:
An arab at the airport:
- Name?
- Abdul al-Rhazib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no. I mean male or female?
- Male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Cow, sheep, animals in general.
- But isn't that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no! Deer runs too fast.
ewentualnie Itaka Pan Wiesio 607 139 025 - można się powoływać na Marcina Mrożka z Lotniska - byłem w Indiach i w Brazylii - gorąco polecam tą filię Itaki - super
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010
Marcel 08 napisał/a:
ewentualnie Itaka Pan Wiesio 607 139 025 - można się powoływać na Marcina Mrożka z Lotniska - byłem w Indiach i w Brazylii - gorąco polecam tą filię Itaki - super
Z tego co wiem to nie poruchałeś, także Pan Wiesio odpada
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010
Ja w ubiegłym roku byłem na last minute na Krecie z Itaki. Biuro OK, bardzo mi się podoba jedna rzecz: na ich sajcie ceny sa ostatecznie. Nie sa to ceny pt. super okazja + opłata lotniskowa + opłata paliwowa + dopłata za różnice kursowe + dopłata za sranie po ścianie = cena z d*py. W tym roku pewnie też skoczę z itaki, ale jakoś chyba w okolicach września.
Kuba, a gdzie planujecie i kiedy?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
na ich sajcie ceny sa ostatecznie. Nie sa to ceny pt. super okazja + opłata lotniskowa + opłata paliwowa + dopłata za różnice kursowe + dopłata za sranie po ścianie = cena z d*py.
Każdemu kto jedzie na wakacje za granicę, a w szczególności uderza w kraje arabskie, polecam zabrać ze sobą ustawę o usługach turystycznych. Można się bardzo pozytywnie zdziwić ile praw przysługuje klientom i jak łatwo je wyegzekwować. Zazwyczaj wystarczy wspomnieć o ustawie
powiedz cos wiecej, o co kaman ?
i o co chodzi z Twoja eksperckoscia pracujesz jeszcze?
Studiuje Turystykę i Rekreację, miałem kilka przedmiotów przydatnych dla klientów
Jeśli chodzi o ustawę, to zapis odpowiadający na to co Greg pisał o cenie:
Cytat:
Art. 17. 1. Cena ustalona w umowie nie może być podwyższona, chyba że umowa wyraźnie przewiduje możliwość podwyższenia ceny, a organizator turystyki udokumentuje wpływ na podwyższenie ceny jednej z następujących okoliczności:
1) wzrostu kosztów transportu;
2) wzrostu opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi, jak lotniskowe, załadunkowe lub przeładunkowe w portach morskich i lotniczych;
3) wzrostu kursów walut.
2. W okresie 20 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w umowie nie może być podwyższona.
Poza tym jedna z najważniejszych rzeczy:
Cytat:
Art. 16a. 1. Organizator turystyki, który w czasie trwania danej imprezy turystycznej nie wykonuje przewidzianych w umowie usług, stanowiących istotną część programu tej imprezy, jest obowiązany, bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami, wykonać w ramach tej imprezy odpowiednie świadczenia zastępcze. Jeżeli jakość świadczenia zastępczego jest niższa od jakości usługi określonej w programie imprezy turystycznej, klient może żądać odpowiedniego obniżenia ceny imprezy.
2. Jeżeli wykonanie świadczeń zastępczych, o których mowa w ust. 1, jest niemożliwe albo klient z uzasadnionych powodów nie wyraził na nie zgody i odstąpił od umowy, organizator turystyki jest obowiązany, bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami z tego tytułu, zapewnić mu powrót do miejsca rozpoczęcia imprezy turystycznej lub do innego uzgodnionego miejsca w warunkach nie gorszych niż określone w umowie.
3. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 2, organizator turystyki nie może żądać od klienta żadnych dodatkowych świadczeń z tego tytułu, w szczególności zapłaty kary umownej. Klient może żądać naprawienia szkody wynikłej z niewykonania umowy.
4. W razie niemożności wykonania świadczenia zastępczego, o której mowa w ust. 2, klient może żądać naprawienia szkody wynikłej z niewykonania umowy, chyba że niemożność wykonania świadczenia zastępczego jest spowodowana wyłącznie:
1) działaniami lub zaniechaniami osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu świadczenia zastępczego, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć, albo
2) siłą wyższą.
Najprostszy przykład... Niezgodność katalogu ze stanem rzeczywistym, widok na śmietnik zamiast na morze, brak wyposażenia pokoju zapisanego w katalogu i tym podobne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach