Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż rozpórki
Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Ja u siebie montowałem tak i tak. Wniosek jest taki że auto przestało skręcać po zamontowaniu rozpórki. Przód wyjeżdza bokiem.
Mowa o jeździe w mieście oraz o prędkościach do 100km/h.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

arssss napisał/a:
jak rozwiążesz problem z tym czerwonym czymś


Chyba jedyne sensowne rozwiązanie, przeglądaąc zdjęcia z forów -> 95% aut ma to przesunięte w to miejsce..

to napisz jak rozwiązałeś problem z przewodami od klimy;d

speed555 napisał/a:
ja tez mam problem z przewodami od klimy z ta rozporka racelanda, wiec tez poprosze o pomoc:)


Ten problem tez rozwiązałem..wywaliłem klime :lol2: Jest szybko, lekko i ekonomicznie, a na powaznie pisząc nie dogrzebałem się zadnej foty na której byłaby zamocowana rozpórka RACELAND-a wraz z przewodami od klimy więc może po prostu się tego nie da pogodzic... nie moge wam pomoc.. :rotfl:
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

O co chodzi z tą klimą, że przewody się przecierają? czy nie wchodzi?
Kuzyn zapakował bez problemu.
http://img216.imageshack.us/i/rozpurka1.jpg/

chyba że przewody inaczej ida
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

jak przymierzałem to wygladało to tak jakby przewody całkowicie przeszkadzaly w montazu moze na sile sie da to tam wcisnac trzeba sprawdzic;d
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

pit napisał/a:
Wniosek jest taki że auto przestało skręcać po zamontowaniu rozpórki. Przód wyjeżdza bokiem.
xD
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

Pytanie: czy jest sens dopłacać x2 za możliwość regulacji rozpórki górnej z przodu(śrubą). Obie sparco dedykowane do TS'a - sztywna ~200 zeta, regulowana ~400 zeta?
_________________
TDI Fahrer
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

jak masz krzywa bude to warto ;)
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

buda prosta, auto bez dzwona, przebieg 72kkm.
_________________
TDI Fahrer
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

pytanie jest eksperckie, wiec myslalem, ze ktos sie pokwapi, ale skoro nie... ;D

ja u siebie mam oba rodzaje. jedyna roznica miedzy nimi to taka, ze czasem jak rozbieram auto i mam zly dzien, to mi przychodzi do glowy, ze moze ta regulowana jest zle ustawiona i jakby ustawic ja inaczej ;D z ta druga nie ma takich problemow ;D
dla mnie, jesli auto nie jest jakas spawana wydumka lub jakims projektem, w ktorym ktos udowadnia, ze 1mm w ta lub w druga ma znaczenie, to moze byc zwykla. i tansza, i mniejsza szansa, ze cos sie spier.doli, i do tego czlowiek nie ma second thougths :D

wzywam ekspertow do poparcia lub nie :)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

ja mam seryjną od vti
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

eM napisał/a:
ja mam seryjną od vti


ja chciałem założyć seryjna od Matiza ale nie pasuje ;/
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

Bo od Matiza vti trzeba było ;D
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 21 Cze, 2010   

Bizon dzięki! dla tego Pana powinno byc pomook :*
_________________
TDI Fahrer
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Śro 09 Lis, 2011   

Harmonia między ramą pojazdu a prowadzeniem:

Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy.

Przed:
Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.

Po:
Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną UR oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.

Podczas wejścia w zakręt







Przed:
przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.






Po:
siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.

Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)



Przed:
Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.



Po:
Fender UR rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.


Boczna rozpórka dolna:


Przed:
Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu.



Po:
Boczna rozpórka UR stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)

Anti-Roll Bar (stabilizator):




Przed:
Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.





Po:
Zmodyfikowana, nowa wersja anti-roll bar’a UR o wiele skuteczniej zapobiega uciekaniu pojazdu w skręcie, doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.

Zaczerpnięte z VagRadom.pl
Ostatnio zmieniony przez koma600 Śro 09 Lis, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 09 Lis, 2011   

Zdobywasz: puchar za suchar!!!
_________________
TDI Fahrer
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8