gdyby nie to że kupiłem okazyjnie supersprinta to bym go raczej nigdy nie założył jeśli chodzi o wygląd
jak dla mnie końcówa z serii Magnum jest zwyczajnie za duża, ale jak już założyłem to jeżdzę tak jak jest
jeśli chodzi o sam dzwięk, zmienił się diametralnie po wywaleniu 1 tłumika bocznego "rozprężeniowego"
niektórzy pamiętają jak chodził zaraz po założeniu... w zasadzie zupełnie jak seria, dopiero przy wyższych obrotach trochę bardziej buczał
teraz jak pozbyłem się dodatkowego tłumika zaczął fajnie ryczeć
na wolnych obr. jest cicho i słychać lekki basowy pomruk, ale jak się przekroczy 4tyś. obr. to sytuacja podobna jak ze stożkiem
jeśli chodzi o dzwięk i wykonanie to śmiało polecam Supersprinta, ale odstrasza trochę cena i nie wszystkie końcówki mają ciekawe wizualnie.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 09 Gru, 2006
Fajnie rycy na tym pierwszym, lubie jak auto sie "drze", "krzyczy"
[ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 ]
A twój felunek za kazdym razem jak na niego patrze wydaje mi bardzo brudny dopiero potem sobie przypominam ze on taki ma być
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 10 Gru, 2006
Darek mi to sie wydaje ze u nas wszystkich bardziej dolot slychac Pamietam jak Lukasz i Michal jezdzili jeszcze na seryjnych wydechach ale z dolotami to chodzilo to glosniej niz moj zestaw: seryjny dolot + supersprint. Nie wiem jak Magnex ale Supersprint lubi sobie tak popierdziec na wolnych obrotach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach