Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo

Witam kolegów.

Potrzebuję pomocy. Do tej pory wewnętrzny pas biodrowy miałem przymocowany śrubą do mocowania wewnętrznego fotela ( tego w tunelu). Zaraz wstawię jakąś fotkę.


Wiedziałem, że raczej średnio to zgodne z przepisami, ale przeszedłem BK chyba z 7 razy, więc w ogóle się tym nie przejmowałem. Niestety na II rundzie SMT w tym roku o mało co mnie nie wywalili na BK właśnie za to mocowanie.

Tera proste pytanie... Jak to ma być prawidłowo zrobione ? Może ktoś posiada jakieś pomocne zdjęcie, albo cuś... Będę wdzięczny za szybką odpowiedź, bo Tychy w niedziele, a ja dalej mam tak jak miałem :P :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

Chyba wymagają tego http://www.rallyshop.pl/i...ytka-z-nakretka
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydi
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

a ja myślałem że tą płytkę trzeba przyspawać do tunelu
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

a, co z śrubami od ręcznego, w saxo na tunelu są takie eleganckie śruby które trzymają ręczny w takim miejscu, ze elegancko nadały by się do trzymania pasów, może tak być?
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

Bez wzmocnienia z drugiej stronu nie - za cienka blacha
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

AndreXSi napisał/a:
Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydi

zgadza sie
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

AndreXSi napisał/a:
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu

Tego nie wiedziałem. Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

ale blaszke spawa sie od spodu
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Cze, 2010   

fydi napisał/a:
Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.

Na rysunku w załączniku j płytka znajduje się od "drugiej" strony, czyli śruba jest przewleczona przez blachę nadwozia i dopiero wkręcona w nakrętkę płytki
bizon napisał/a:
ale blaszke spawa sie od spodu

dokladnie
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 19 Cze, 2010   

tej blaszki nie trzeba spawac, przeciez jak wkrecisz srube to ja unieruchomisz
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 19 Cze, 2010   

racja, taka wielka podkładkę z gwintem i juz , wkładasz pod te dlachy alu co sa od spodu w saxofonie nad wydechem i juz wsio jest tak jak ma być......
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 20 Cze, 2010   

Dziura w budzie poszła, podkładka jest, nakrętka jest, ale bez spawania. Na jutro powinno wystarczyć :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pon 05 Lip, 2010   

Z czystej ciekawości z której strony wierciłeś? Od góry?? Czy zmieściłeś kółko gdzieś z boku??
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Wto 06 Lip, 2010   

podkładki nie trzeba spawać, natomiast ma mieć załącznikowe wymiary gdybyś startował w rd3l
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9