Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 06 Lip, 2010   

misiek86electro napisał/a:
Z czystej ciekawości z której strony wierciłeś? Od góry?? Czy zmieściłeś kółko gdzieś z boku??


Od spodu, kółka nie ma, pas jest przymocowany śrubą.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 06 Lip, 2010   

grzech napisał/a:
tej blaszki nie trzeba spawac, przeciez jak wkrecisz srube to ja unieruchomisz


Też mi się tak wydaje i studiowałem to ponieważ tego nie miałem a środek był już pomalowany. I oglądając zał. J nawet na rysunku technicznym nie ma spawów i nic nie pisze że ma to być wspawane do nadwozia.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Wto 06 Lip, 2010   

Z tego linku wynika że chyba powinno się spawać :)

http://www.hydrotex.com.p...-wspawania.html


ale widocznie są różne techniki ja tylko wkręcałem
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Wto 06 Lip, 2010   

grzech napisał/a:
tej blaszki nie trzeba spawac, przeciez jak wkrecisz srube to ja unieruchomisz

Gorzej jak ją odkręcisz ;)

ŁukaszS3 napisał/a:

Też mi się tak wydaje i studiowałem to ponieważ tego nie miałem a środek był już pomalowany. I oglądając zał. J nawet na rysunku technicznym nie ma spawów i nic nie pisze że ma to być wspawane do nadwozia.

Rysunek 253-62 z załącznika J mówi, że płytka powinna być przymocowana.
Jeśli profil mocowania pasa jest zamknięty trzeba zastosować śrubę drobnozwojową M12 o twardości 8.8. Jeśli pas mocowany jest za pomocą klamry należy użyć śruby oczkowej o takich samych parametrach. Załącznik J mówi też, że śruba powinna działać na ścinanie, nie na rozciąganie, więc otwór powinien być raczej z boku środkowego tunelu, nie od góry- przynajmniej ja to tak zrozumiałem i tak mam zrobione.
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pon 19 Lip, 2010   

Jest sprecyzowane czy biodrowe pasy (kierowca pilot) maja być mocowane (za pomocą blachy wyżej opisanej) do tunelu?? Czy można wywiercić dziury za fotelem w podłodze ?? Tzn na tej samej wysokości na , której wkręca się kółko z przeciwnej strony(saxo)??

Widziałem też rozwiązanie mocowania góry pasów za pomocą rurki przykręconej do mocowań tylnych foteli, na szerokości samochodu. Co myślicie w tym temacie??
_________________
i feel the need the need for speed
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8