Ciekawostka - silnik bez walkow rozrzadu
Autor
Wiadomość
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
kaziu1985pn
brulion na spirali
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Śro 14 Lip, 2010
od przeszło roku ten system jest opisywany, ciekawy system tylko jak z awaryjnością.
Ryba
feel the revs pozdro 5-10-15
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 14 Lip, 2010
oglądałem filmik tam zaprezentowany, ależ to się będzie yebać
_________________ i kno u got soul
Jaco
kośimazaki
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Śro 14 Lip, 2010
Czyli zamiast wkładać ostre wałki wystarczy pomajsterkować przy kompie ?
_________________ Marek23 napisał/a: Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
kaziu1985pn
brulion na spirali
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Śro 14 Lip, 2010
Jaco , nie do końca, wałek wydechowy zostaję, ssące sterowane są hydraulicznie
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Śro 14 Lip, 2010
Jaco napisał/a: Czyli zamiast wkładać ostre wałki wystarczy pomajsterkować przy kompie ?
Zobaczymy w praktyce, pewnie taki zestaw ma wiele parametrow ktore powiedza jak bardzo mozna ingerowac, jestem ciekaw jak wyglada sprawa szybkosci tego zestawu i wzniosow.
Teoretycznie najwieksza powazna zmiana w silnikach benzynowych od wielu lat.
_________________
budzik
jest tu jakiś cfaniak ?
auto: 126p 86r
silnik:: 0.65
moc: 24km
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010
Ciekawe czy wejdzie do malucha
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010
Interesujące.
Czy to jest ta seria silników które mają być 2-3-4 cylindrowe ???
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
jozekrj
Za czym ta kolejka stoi?
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Nie 18 Lip, 2010
do malucha wszystko wchodzi
_________________
kamil
Kawior, cebula, kaszanka...
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Nie 18 Lip, 2010
Wczoraj słuchałem wywiadu z inżynierem z Fiata. Podobno 2 lata testowali ten silnik i zrobili bimbaliony kilometrów. Podsumowując , Fiat uważa, ze ten silnik może swobodnie zrobić 400 k km bez awarii, w wielu przypadkach ma być nawet mniej awaryjny od klasycznych jednostek. Jest to Fiatowska odpowiedź na downsizing w czystej formie.
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010
Fiat jest dosc innowacyjna firma, oni jako pierwsi zastosowali np CR.
_________________
kaziu1985pn
brulion na spirali
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010
fiat ma alfe na której najpierw testuje nowinki
KonradMK
Gary Muvaut
auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Gru 2005 Skąd: B==D
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010
Vlodarsky napisał/a: A mi sie wydawało, że to japońce pierwsi z tym wejdą...
japońce zrobią do tego kit turbo 500KM+ i RWD do driftu. Będzie się kręcił do 15krpm i palił 30 l/100km
agentczor [Usunięty ]
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010
Jakoś do mnie te 2 cylindry nie przemawiają