Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja zacisku hamulcowego tył bendix
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 13 Sie, 2010   Regeneracja zacisku hamulcowego tył bendix

Przyszło mi zregenerować zaciski na tył i jako że rozłożyłem je już bardzo dawno temu to teraz nie bardzo pamiętam jak złożyć. Chodzi mi głównie o dwie kwestie:
1. Prowadnice w które wchodzą śruby mocujące zacisk do belki są różne z dwóch stron, jedna ma grubszy kołnierz druga cieńszy i nie wiem która strona powinna być przy klocku a która na zewnątrz
2. Zabezpieczenie (zapinka?) taki pałąk który się wkłada gdzieś przy prowadnicy linki hamulca ręcznego nie wiem jak to zamontować.

Dodam że zdjęcie z serviceboxa za dużo nie pomaga...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 13 Sie, 2010   

zrobisz foty ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 13 Sie, 2010   

zrobię dziś
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

jak sobie radzicie z urwanymi odpowietrznikami w bendixie?
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

Z tego co pamiętam, trzeba przegwintować na większy.
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

Tak dajesz do ślusarza i za około 30pln rozwierca i gwintuje na większe. Tak mam u siebie zrobione.
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

Obiecane fotki:

Prowadnica:


Już się dowiedziałem że cieńszym kołnierzem do klocka musi być

Widok na zacisk od tyłu i wszystkie pierdoły do ręcznego:
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

kubas,

powiedz jak zlozyc ten wihaister od recznego jak wpasowac tam ten klin?

odnosnie odpowieyrznika to zrob ilem tak ze rozwiercilem na M8 ale ze nie trafilem prosto to nie mam idealnie otworku na sroku i odpowietrznik nie trzymna dlatego mam zamiar zrobic tak ze wkrece srube M* przewierce ja i nagwintuje M5 i w to srubka do odpowietrzenia a ta M8 wkleje zeby nie przepuszczala zda to egzamin???
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

zawodnik napisał/a:
powiedz jak zlozyc ten wihaister od recznego jak wpasowac tam ten klin?


Właśnie tego staram się dowiedzieć w tym temacie :)
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Śro 18 Sie, 2010   

dobra wiem juz jak to poskladac
a moze ktos podpowei jak naciagnac t srube co sie na nia wkreca tloczrek zeby mozna bylo zamontowac dzwigienke od linki rrecznego? tam jest dziwny gwint a sruby raczej takiej niedobiore tzn nakretki
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   

ja piernicze :) nie potrafię zrozumieć tych pytań :)

kubas na początku pytałeś którym do klocka OK

a teraz ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   

Vlodarsky napisał/a:
a teraz ?


teraz pyta jak zlozyc dzwignie od linki recznego i wlozyc ten klin
ja juz chyba wiem jak mi sie uda dzisiaj zlozyc (potrzebny przyrzad) to napisze:)
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   

udalo sie wiec pisze
zeby zamontowac dzwigienke od linki recznego nalezy w jakis sposob pokonac opor tych talerzykow metalowych co dzialaja jak sprezyna ja zrobilem to na prasie srubokretem wcisnolem lekko i wsunolem dzwigienke be zprasy nie dalem rady mozna zdobyc taki przyrzad ale to bardzo ciezko

a sklada sie to w takiej kolejnosci sruba ktora wkreca sie w tloczek zakonczona jest wyzszym i nizszym rantem, wyzszy rant musi byc od strony odpowietrznia i oid te samej st musi isc tak sprezyny awygieta z drutu(jej podstawa od wyzszej srtony sryby tloiczka)

nie wiem czy cos nie spiep... jutro jeszcxze raz sprawdze bo teraz sie zastanawiam i nie wiem czy dobrze zlozylem:(
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   

Zrób foty zawodnik :)
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Sob 21 Sie, 2010   

:wall: :wall: :wall:
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9