Obecnie 109 400km
Auto pochodzi z Polskiego salonu, rocznik 2006r.
Bardzo bogata wersja wyposażenia:
m.in. Bixenony, skórzana tapicerka, 2 strefowy climatronic, DSG z łopatkami przy kierownicy
przy ok. 66 000km skrzynia DSG wymieniona na nową w ramach gwarancji (stara się przyblokowała a serwis nie bawi się w naprawy) - dzięki temu skrzynia ma ok. 43tyś km. wg. książki dopiero przy 60tyś. rekomendowana jest pierwsza wymiana oleju w DSG
seryjnie: 200KM / 300Nm (w tym egzemplarzu seryjnie wyszło 215KM na hamowni MAHA)
obecnie: 246.8KM / 363.7Nm - program w CompSport (wg. mnie najlepsza w PL firma specjalizująca się w silnikach TFSI)
nigdy nie sprawdzałem osiągów do 100km/h profesjonalnym urządzeniem, ale obstawiam coś w okolicach 5.7-5.9
Seryjny intercooler został zastąpiony wydajniejszym z Audi S3, dzięki temu nawet przy ponad 30st. upałach nie czuć spadku mocy
Golfa kupiłem z przebiegiem 82 477 km. 28.02.2009 w komisie przysalonowym VW w Poznaniu gdzie przed zakupem sprawdziłem cm. po cm. stan samochodu.
Żaden element nie był nigdy lakierowany, wszystko w 100% fabrycznie, sprawdziłem dokładnie miernikiem przed zakupem
dodatkowo po nr VIN sprawdziłem przeszłość auta
Stan mechaniczny także wskazywał stan wzorowy
Dopiero 100% pewność co do stanu i przeszłości auta zdecydowała o zakupie
Przeglądając wcześniej ogłoszenia i widząc jakie szroty ludzie sprzedają byłem szczerze mówiąc sceptycznie nastawiony do zakupy tego typu auta, ale wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane jak obejrzałem, sprawdziłem oraz przejechałem się tą właśnie sztuką
Oczywiście prowadzona książka serwisowa, ostatni duży przegląd w ASO po zakupie auta przy 82 tyś, natomiast kolejne wymiany filtrów, oleju, świec robiłem w sprawdzonym warsztacie specjalizującym się w VW/Audi
Olej Motul Specific 504 00 / 507 00 5w30 wymieniany co 8 tyś km - ostatnia wymiana przy 108 400km wraz z platynowymi świecami NGK
Klima odgrzybiana i serwisowana regularnie - ostatnio przy 105 tyś km.
Auto można śmiało uznać za bezawaryjne ponieważ przez cały okres użytkowania nie przytrafiły mi się żadne usterki
Podczas wizyty w CompSport został wymieniony popychacz pompy paliwa wysokiego ciśnienia, o którym należy pamiętać i wymieniać co ok. 40 tyś km, oraz zawór DV na nowy fabryczny model - zrobiłem to zapobiegawczo
Golf jest praktycznie seryjny, żadnych dużych modyfikacji, wydech jest seryjny
co najważniejsze, auto używane z głową, nigdy nie było katowane na zimnym silniku, zawsze po szybkiej jeździe była chłodzona turbina, olej wymieniany co 8tyś.
Jeśli chodzo o zawieszenie to w chwili obecnej zamontowany jest gwint Eibach Pro Street - S (gwint) + Whiteline AntiLiftKit
oczywiście posiadam seryjne zawieszenie - sprzężny + amortyzatory, które dodaję do auta
Wkład filtru powietrza wymieniony na wkładkę ITG - filtr gąbkowy który jako jeden z niewielu na rynku nie powoduje uszkodzenia przepływomierza, filtry bawełniane są raczej niepolecane do tych silników
Koła letnie 225/40/18 Continental ContiSport2
Na zimę są stalówki 16" z oponami Michelin Pilot Alpin PA3
Radio JVC KW-AVX820 - DVD z wbudowanym zestawem bluetooth, pilotem, zdejmowanym panelem, ale także dodaję seryjne radio na 6 CD
W czerwcu 2009r. auto trafiło w ręce SNB gdzie przeszło profesjonalny zabieg zabezpieczenia lakieru oraz skóry, dużo pracy nie było ponieważ auto miało lakier w bardzo dobrym stanie
Zapytacie dlaczego sprzedaję tak zadbane, pielęgnowane i unikalne auto... szczerze to nie chcę sprzedawać i mam nadzieję że nikt nie kupi
Życie natomiast potrafi czasami zaskoczyć, więc mam jeszcze kilka m-cy aby zmienić na takie auto do którego wygodnie zmieści się wózek i tego typu duperele
Oczywiście można jeździć golfem z małym dzieckiem, ale wg. mnie mija to się z celem
Proszę też nie proponować zamiany, gdyż mam już upatrzonego godnego następce
W razie pytań proszę smiało pisać na maila, gg lub dzwonić
pitt_1@wp.pl / gg:7777707 / kom: 602 572 572
Od razu zaznaczam, nie daję się "przejechać"
Jak ktoś ma ochotę to auto może sprawdzić w dowolnym miejscu, jestem w 100% pewny tego auta i nie mam nic do ukrycia
Auta najchętniej nigdy bym nie sprzedawał bo za kilka lat będzie to niezły kąsek dla kolekcjonerów
Jeśli ktoś szuka tego typu auta to gwarantuję że spełni jego oczekiwania w 100%
Golf ma chyba milion zdjęć ponieważ traktowałem go jako członka rodziny, dlatego też wklejam co ciekawsze zdjęcia + te zrobione dzisiaj tj. 15.08.2010
Auta najchętniej nigdy bym nie sprzedawał bo za kilka lat będzie to niezły kąsek dla kolekcjonerów
troche cie poniosło pittu
patrząc na poprzednie modele golfa w "dobrym" stanie to raczej nie widzę w tym nic dziwnego
każdy seryjny gti do tej pory był poszukiwany, więc nie sądzę że może to się zmienić
akurat GTI to nie tylko 3 literki a cała historia motoryzacyjna czy się komuś to podoba czy nie... o właśnie, powinienem to dopisać
aaa, że chodzi Ci ze kilka lat a powinienem napisać kilkanaście, no to tak, zgadzam się
kochałbym go.. Pitt czy moc osiągnieta samym programem ??
program + IC z S3
wszystko w opisie jest tylko trzeba przebrnąć przez całe wypracowanie
do tego mam wkładkę ITG, którą wsadziłem po modach, podobno daje ok. 5KM hehehe
Pitt trochę z tym ogłoszeniem poleciałeś
super, że dużo zdjęć bo to pokazuje, ze nic nie chcesz ukryć..ale
PiTT napisał/a:
Przeglądając wcześniej ogłoszenia i widząc jakie szroty ludzie sprzedają byłem szczerze mówiąc sceptycznie nastawiony do zakupy tego typu auta, ale wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane jak obejrzałem, sprawdziłem oraz przejechałem się tą właśnie sztuką
PiTT napisał/a:
Zapytacie dlaczego sprzedaję tak zadbane, pielęgnowane i unikalne auto... szczerze to nie chcę sprzedawać i mam nadzieję że nikt nie kupi
PiTT napisał/a:
Życie natomiast potrafi czasami zaskoczyć, więc mam jeszcze kilka m-cy aby zmienić na takie auto do którego wygodnie zmieści się wózek i tego typu duperele
Oczywiście można jeździć golfem z małym dzieckiem, ale wg. mnie mija to się z celem
Proszę też nie proponować zamiany, gdyż mam już upatrzonego godnego następce
PiTT napisał/a:
Golf jest praktycznie seryjny, żadnych dużych modyfikacji, wydech jest seryjny
co najważniejsze, auto używane z głową, nigdy nie było katowane na zimnym silniku, zawsze po szybkiej jeździe była chłodzona turbina, olej wymieniany co 8tyś.
to wszystko bym wywalił. dla mnie ogłoszenie ma podawać konkretne informacje i takie pisanie telenoweli z autem w tle nie jest wg mnie fajne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach