auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
tak porównałem sobie fieste xr2i 16v z vts'em , nie jest źle z silnik z serji zetec jest bardzo rozwojowy szczegolnie ten z w wersji xr2i 16v 130 PS'a fabrycznie natrysk ne denka tłoka ma jako jedyny z zetec (tak dla info silnik wtedy ma oznaczenie RQB na rynku czesto ludzie wsciskaja ze ma 130 a to zwykła 105 jest )
A dlaczego clio nie pojawilo sie na tej liscie?
Willy bije na glowe wyzej wymienione silnikiem 2.0 ktory zapas ma.
I jednak 2.0 w willym ma lepsze wyjscie z progu (zakretu) niz 1.6
Corsa C GSi nie jezdzi, bralem sie z taka i nie bylo sensu powtarzac.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006
nox napisał/a:
fieste xr2i 16v z vts'em
czy ta fiesta to 1.6??
saxo też ma natrysk n denko tłoka
i mały radiatorek do chłodzenia oleju
royb napisał/a:
Peugotem 106 w wersji Rally
Pomysł dobry - bo zawias/hamulec taki sam jak w 16V czyli dobrze jedzie i hamuje a silnik łatwiejszy w przerabianiu a przez prostotę konstrukcji mniej awaryjny. Dodatkowo dzięki 8v tańsze częsci do niego są - np. wałek kosztuje 1200PLN a nie 2400PLN 16V jak do saxo, i dosyć łatwo nadmuchać 115KM a wtedy juz jeżdzi.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006
dzik napisał/a:
A dlaczego clio nie pojawilo sie na tej liscie?
Dziku Clio nie pojawiło się na liście bo pomijając stan większości aut w polsce o czym napisał loko, chociaż to może dałoby się jakoś pominąć uśmiechająć się ładnie do k-mart'a, o tak ładnie -> Nie mniej jednak nie jestem pewny czy poradziłbym sobie z kosztami utrzymania takiego autka, bo wydaje mi się (być może nie koniecznie słusznie) że willi jest bardziej kosztowny w utrzymaniu, tymbardziej jeżeli będziemy mieli na uwadze że auto ma służyć też w jakimś stopniu do zabawy.
saxorulez napisał/a:
czy ta fiesta to 1.6??
Z tego co udałomi się poczytać na necie ta fiesta to 1.8 16v.
Saxorulez pewnie masz racje z tym Rallye, tylko raz że tego modelu jeszcze mniej niż S16 widać w ogłoszeniach, dwa - mody to dla mnie przy takim zasobie finansowym dosyć odległa przyszłość, więc skupiam się narazie na porównaniu seryjnych aut.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006
W takim wypadku z ograniczonym budżete, ja proponuje kupić coś z niekoniecznie najmocniejszym silnikiem a zrobić zawias i hamulce. Tak naprawde jeżeli ma być fan tu musi być super zawieszenie, dobra skrzynia i hamulec.
Mi isę skończyło zawieszenie ostatnio to poprostu szlag mnei trafia w tym samochodzie...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Łukasz jak ja pamiętam to w saxo bardzo często się kończy zawieszenie... a dodatkowo uważam, że saxo ma bardzo głośne zawieszenie nawet jak jest 100% sprawne
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006
czy ja wiem.. jak ja na wiosnę wymieniłem wszystko w zawieszeniu to naprawde miodzio chodziło wszystko.. teraz skończyly mi sie amortyzatory i musze wymienić bo jak spadnie snieg i będzie nmie równo to mozę być słabo z hamownaiem na takim syfie.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach