Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.
Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.
Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie.
Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie(nie dotyczy VW,Audi,Bmw und Mercedes)
Panowie chyba się nie rozumiemy więc napiszę to jeszcze raz, albo za karę 10 razy:
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010
Bad-i,
no może faktycznie niezbyt czytelnie
dyszel ma wysoka moc i moment obrotowy
tylko moc jest dostępna przy niskich obrotach , a moment obrotowy jest spory na silniku
uwzględniając przełożenia skrzyni biegów to moment obrotowy na kołach jest mały
i właśnie dlatego słabsza benzyna jeździ tak samo jak mocniejszy diesel
Marek23,
zmartwię Cię wiekszosc czasu jadę prawym bo to w 70% najszybszy pas, wszystko przez te dyszle w ksenonie co tak powolnie ruszają z pod świateł a zawsze pchają się na lewy
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010
jozekrj napisał/a:
Marek23, saxorulez, szymlorek,
Wy jesteście moimi mistrzami
i nie widzę w tym nic dziwnego w tym dziwnego
w dyszlu zły czlowiek daje ta moc która jest dostępna przez 2tys obr i ten zajebisty moment obrotowy na wale korbowym z którego gówno zostaje jak zmierzy się go na kołach i tyle
Edit:/
Daruje, bo nie masz pojęcia o czym mowa..
Moim zdaniem już asz/avf to za mocny motor na fabryczne z s16, tym bardziej w lpg o ARLu nie wspominając!
Kiedyś mając okazje pojeździć czymś naprawdę szybkim zrozumiesz o czym mówimy, tym bardziej wspominając o tej autostradzie - tam gdzie u Ciebie kończy się 5 bieg i możliwości auta tam w tdi zaczyna się 6 ...
Ostatnio zmieniony przez szymlorek Pon 23 Sie, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach