Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Ralliart v/s Impreza WRX v/s Golf V R32
Autor Wiadomość

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

kosmita napisał/a:
Cytat:
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.

Raczej będą podobne/niższe, jeżeli dużo nie upalasz, to tragedii raczej nie ma.
Na duży minus jest skrzynia SST w RA, w evo potrafi się przegrzać, a w RA jest dodatkowo wykastrowana z trybu super sport.


RA jest tylko ta skrzynia ? Nie ma manuala ?
Chyba kiedyś widziałem filmik z tym gościem z Fifth Gear jak robił prosty slalom między pachołkami z zawrotką.
Na tej zawrotce ta skrzynia zgłupiała i zamiast zawinięcia się wokół końcowego słupka był sekundowy postój. To chyba było Evo, a nie RA lecz głowy nie dam.

Nie to żeby mi to strasznie przeszkadzało, ale w tym przypadku chyba wolałbym manual.
_________________
nadpis
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Bad-i napisał/a:
a ja z tych trzech wybrał bym forestera :)

Kiedyś też byłem zafascynowany Foresterem, dopóki nie pojeździłem takim. Mocny silnik, słabe hamulce, słaby zawias, jeśli ma zamiar poszaleć to nie Foresterem.
Jeśli chcesz mieć szybkie 4x4 do poszalenia to wziąłbym Ralliarta. U nas na serwisie na razie mieliśmy tylko jednego, ale auto jest też dosyć świeże więc na razie ciężko powiedzieć coś o awaryjności. Na pewno napęd jest mniej awaryjny (czyt. skomplikowany) od Evo bo mamy pasywne dyfry. Silnik to ta sama jednostka, ale turbina jest chyba (?) inna.
Golf ma za dużo elektroniki i Haldexa, a WRX nie trzymają mocy :]
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

martin.h napisał/a:

Jeśli chcesz mieć szybkie 4x4 do poszalenia to wziąłbym Ralliarta.


Z tego testu wynika że Lancer to jakaś popierdółka :/

Porównuję tutaj WRX to Ralliarta. Wiadomo że u Niemców tylko niemieckie auto może wygrać :faja:
_________________
nadpis
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Drone napisał/a:
Czesio napisał/a:

było trzeba bracGti od PiTTa


Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.

Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.


hehehe,
nie porownuj swapa do programu i gwintu.. nie ma co gadac - sprzedane.
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Quattro w tym wydaniu Q czyli Golf / A3/S3/ TT i tak ssie boba więc lepiej dać sobie z nim spokój i kupić ośkę i nie udawać. :)

Jak Quattro to sensowne napędy zaczynają się dopiero od S4 i może w tym kierunku warto iść.
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   Re: Lancer Ralliart v/s Impreza WRX v/s Golf V R32

Drone napisał/a:
Potrzebuję auto dosyć mocne, którym od czasu do czasu będę mógł powariować.Koniecznie musi mieć więcej niż jedną parę drzwi.



Drone napisał/a:

Auto będzie służyło też jako rodzinny dupowóz, zatem musi mieć jakiś bagażnik, oraz mieć możliwość przewiezienia sofy czy pralki.




Drone napisał/a:

No i napaliłem się na 4x4, z uwagi na nadchodzące nieubłaganie okoliczności w postaci śniegu i błota.

 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Drone napisał/a:
RA jest tylko ta skrzynia ? Nie ma manuala ?

Niestety tylko SST. Podobno bardzo przyjemne na codzień, ale do upalania się nie nadaje za bardzo.

A myślałeś nad BMW E90/91 w tym budżecie powinno już się znaleźć jakieś 330xi/330xd albo 325ix/325xd.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

to może audi a3 sportback z quattro?
ja też początkowo najarałem się na 4x4, więc głównie kierunek subaru, ale jak poczytałem sobie trochę jakie ludzie mają problemy to stwierdziłem że nie mam zamiaru ryzykować i liczyć na szczęście
impreza nawet zaczęła mi się podobać, ale pali to straszliwie a wcale nie jedzie tak rewelacyjnie
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Drone napisał/a:


Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.

Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.

Lanosem na Gibraltar, masz moje uznanie.
A co do swpowania. Ja zrobiłem w swojej hondzie swapa i byłem nią nad morzem czarnym - zero problemów.
W ogole po co ja to pisze.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

Z tych trzech samochodów wybrałbym Mitsu - choć najmniej mi się podoba (nie wiem skąd taka decyzja).

Rozumiem że żaden inny samochód nie wchodzi w grę (np zasugerowane przez Szymlora Audi A4 ???)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

a ja bym brał legacy turbo albo H6 w kombiaku :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

anjas napisał/a:
H6 w kombiaku :)

H6 jest fajny, ale ustawienie rozrządu (luzów) zrujnuje każdego właściciela, nie mówiąc o podstawowej obsłudze, która jest dużo wyższa.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

martin.h napisał/a:
ale ustawienie rozrządu (luzów) zrujnuje każdego właściciela


cały czas trzeba ustawiać?

martin.h napisał/a:
nie mówiąc o podstawowej obsłudze, która jest dużo wyższa.


nie rozumiem... można prosić o więcej info :)

Przeglądam trochę forum subaru i nie czytałem o jakichś specjalnych problemach właścicieli H6, ale chętnie sie dowiem, bo chodził mi po głowie ten silnik...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

A czy H6 nie jest czasem paliwozerne do potegi? Ja bym wziął A4 2.0 t quattro w takim razie. Ewentulanie WRXa.. Ralli art jakos nie,a golf ma haldex i jedzie srednio.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010   

anjas napisał/a:
martin.h napisał/a:
ale ustawienie rozrządu (luzów) zrujnuje każdego właściciela


cały czas trzeba ustawiać?


nie, ale jak już do tego dojdzie to koszt szybko podskoczy do 10k zł (ASO) ;D

anjas napisał/a:
martin.h napisał/a:
nie mówiąc o podstawowej obsłudze, która jest dużo wyższa.


nie rozumiem... można prosić o więcej info :)


6 cylindrów w układzie boxer, większość czynności wykonywanych przy silniku = wyciąganie silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 12